خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر:

پاسداران و بسیجیان امروز باعث آسایش و امنیت کشور هستند

فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: حضور پاسداران و بسیجیان امروز باعث آسایش و امنیت کشور است.
کد خبر: ۸۶۷۵۲۵۴
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۴
به گزارش خبرگزای بسیج از ملایر، سرهنگ مصطفی رستمی در جمع خانواده‌های پاسداران ضمن تبریک ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار با بیان اینکه امام (ره) فرمودند «ای کاش من یک پاسدار بودم»، اظهار داشت: حضرت امام(ره) در پاسداری چه دیدند که چنین فرمودند، هرچه هست باید قدر این نعمت که به ما داده شده را بدانیم.

وی با اشاره به سخن مقام معظم که فرمودند«من وقتی در کنار شما هستم در قطعه ای از بهشت هستم»، افزود: این جمله زیبا را باید درک کرد چراکه حضور پاسداران و بسیجیان امروز باعث آسایش و امنیت کشور شده است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به خان طومان اظهار داشت: سوریه‌ زمانی فکر می‌کرد که آمریکا و داعش قابل اعتماد هستند اما اکنون فهمیده‌اند که این گونه نیست.

وی ادامه داد: امروز نیز می بینیم که پاسداران ما مانند گذشته در دفاع از اسلام شهید و مجروح می‌شوند و اکنون جملات مقام معظم رهبری و امام(ره) را که کنار هم بگذاریم، درمی‌یابیم که بیانات ایشان چه فلسفه‌ای دارد.

رستمی با اشاره به همراهی خانواده‌ها با پاسداران گفت: این امر جای تقدیر دارد که خانواده‌های پاسداران حضور کم آنها را با توجه به ماموریت‌های گسترده پذیرا هستند و با آنان همراهی می‌کنند.

وی با بیان اینکه بحث اصلی تربیت فرزندان در خانواده بر عهده همسران پاسداران است، افزود: شهید بهشتی فرمود «پاسداران آگاهانه انتخاب می کنند، شجاعانه می جنگند،غربیانه زندگی می کنند و بی شرمانه مورد توهین قرار می گیرند».

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به شهادت مظلومانه و اسارت مدافعان حرم در خان طومان گفت: دشمنان سپاه را مورد توهین قرار می دهند و به فعالیت‌های سپاه انواع تهمت‌ها و توهین‌ها را نسبت می‌دهند ولی مردم ما هوشیار است .

انتهای پیام/

ارسال نظرات