خبرهای داغ:
نائب رئیس مجمع طلاب قم گفت: روحیه جهادی و انقلابی امثال شما سبز پوشان و پاسداران کشور را به تعالی می‌رساند.
کد خبر: ۸۶۷۶۴۷۷
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام سیدجلال رضوی امروز در جمع پاسداران سپاه انصار الحسین(ع) اظهار داشت: سپاه از جمله نهادهایی است که افتخار دارد ولی فقیه و نائب امام زمان (عج) را فرمانده خود می‌داند و در اطاعت محض از ایشان دریغ نمی‌کند و اگر به جرأت بگوییم تنها نهادی است که چنین افتخاری را دارد ، حرف گزافی نگفته‌ایم.

وی افزود: امروز تمام تیر و کمان‌های دشمن به سمت سپاه است زیرا دشمن می‌داند که اگر بتواند سپاه را از نظام و انقلاب بگیرد مانند این است که توانسته عمار را از حضرت علی(ع)و حضرت عباس(ع) را از امام حسین(ع) بگیرد.

نائب رئیس مجمع طلاب قم گفت: چرا باید برخی در مقابل دشمنان همیشگی و قسم خورده ایران و نظام اسلامی تا بنا گوش بخندند و بعد بگویند سیاست خارجی کشور را پیش می‌برند، این در حالی است که روحیه جهادی و انقلابی امثال شما سبز پوشان و پاسداران کشور را به تعالی می‌رساند.

وی در ادامه با توجه به اهمیت جهاد با نفس گفت: مقدمه جهاد فی سبیل الله جهاد با نفس است و جهاد با نفس همان جهاد اکبر است.

* پویایی سپاه و بصیرت پاسداران علت پیوند مردمی پاسداران با اقشار مختلف جامعه

رضوی‌ با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) تصریح کرد: جهت تزکیه نفس بهتر است در این ماه به خواندن مناجات شعبانیه مداومت داشته باشیم.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره)، قبل از اینکه یک رهبر باشد یک عارف به تمام معنا بود، افزود: پاسداران نیز باید در زمینه تزکیه نفس و خودسازی به دستورات دین عمل کنند.

نائب رئیس مجمع طلاب قم گفت: این برای پاسداران افتخار است که روزی را برای تجلیل از آنان قرار دادند که مولود امام حسین(ع) است که پیامبر(ص) به ایشان توجه ویژه داشتند.

وی خاطر نشان کرد: علت پیوند مردمی پاسداران با اقشار مختلف جامعه همین پویایی سپاه در عرصه های مختلف کشور و بصیرت پاسداران در فتنه‌های پیچیده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات