خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار مطرح کرد
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار بزرگترین و مهمترین شاخصه پاسداری را اقدام و عمل در راستای اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه دانست و گفت: مهمترین ویژگی قیام امام حسین(ع) تحقق این فریضه مهم الهی در جامعه بود.
کد خبر: ۸۶۷۵۵۸۲
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، حجت‌الاسلام حسن یار عبادی امروز در مراسم جشنی که به مناسبت میلاد امام حسین (ع) و حضرت اباالفضل(ع) و بزرگداشت روز پاسدار و جانباز در سپاه بهار برگزار شد با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: صلوات شعبانیه سراسر دربرگیرنده نکات و مضامین عالی است.

وی با اشاره به فلسفه وجودی اهل بیت(ع) افزود: سعادت بشر و جامعه در گرو پیروی و حرکت بر مدار اهل بیت(ع) است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار تصریح کرد: وظیفه امروز ما حرکت پشت سر ولی فقیه و تلاش برای تحقق منویات معظم‌له است.

وی با اشاره به میلاد امام حسین(ع ) و روز پاسدار بزرگترین و مهمترین شاخصه پاسداری را اقدام و عمل در راستای اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه دانست و بیان داشت: مهمترین ویژگی قیام امام حسین(ع) که خود حضرت بیان فرموده اند تحقق این فریضه مهم الهی در بین جامعه بود.

عبادی با اشاره به برخی از مشکلات موجود در جامعه در خصوص مسائل فرهنگی و اجتماعی یکی از علل این امر را ترک این واجب در جامعه خواند و عنوان کرد: تبلیغ و تذکر وظیفه همگانی است وهر کس باید نسبت به این واجب الهی احساس وظیفه کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات