خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان:

اقتصاد مقاومتی و مصونیت فرهنگی اولویت مسئولین باشد

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری و با بیان اینکه باید انقلابی بمانیم و انقلابی فکر و عمل کنیم، گفت: اقتصاد مقاومتی، جهش علمی و مصونیت فرهنگی باید اولویت مسئولین قرار گیرد.
کد خبر: ۸۶۵۱۵۵۳
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه پیش از ظهر امروز در یادواره سردار شهید «حسن ترک» و شهدای شاخص سال 94 استان همدان با بیان اینکه تصاویر نورانی شهدای شاخص در کنار تصاویر 8 هزار شهید استان رخ نمایی می‌کند، اظهار داشت: شهدای استان همدان، شهدای ارتش، شهدای سپاه، شهدای بسیج، شهدای نیروی انتظامی و شهدای جهاد همه شاخص هستند.

وی بیان کرد: شهدا همانند ستارگانی هستند که به زمین نورافشانی می‌کنند و دیگران از نور آنان استفاده می‌کنند تا راه را گم نکنند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان تصریح کرد: تا زمانی که مصلحت شهادت نباشد ولو اینکه فرد در 8 سال دفاع مقدس و در تمام عملیات‌ها حضور هم داشته، اما شهید نشده است و آنهایی که جانباز شدند و مانده‌اند مصلحت خداست که راه را برای دیگران یادآوری کنند تا جامعه فرهنگ شهید و شهادت را فراموش نکند.

* شناسنامه شهید در قلب مردم ایران اسلامی ثبت است

وی با بیان اینکه شناسنامه شهید در قلب 80 میلیون مردم ایران اسلامی ثبت و حک است، ادامه داد: هرچه انسان‌ها دارند و هر توفیقی که انقلاب و نظام دارد به برکت خون شهدا و اخلاص خانواده شهدا و هدایت‌های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب است.

ابوحمزه خاطرنشان کرد: بیانات مقام معظم رهبری در جمع مجلس خبرگان رهبری بسیار کلیدی است که منشور حرکت مجلس خبرگان و خط مشی جمهوری اسلامی برای آینده است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: اقتصاد مقاومتی و جهش علمی و مصونیت فرهنگی باید اولویت مسئولین قرار گیرد و با توجه به سخنان مقام عظمای ولایت باید انقلابی بمانیم، انقلابی فکر کنیم و انقلابی عمل کنیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان افزود: اگر کسی بخواهد به این سه نکته عمل کند باید سینه خود را در مقابل جوسازی‌ها و... سپر کند.

وی تصریح کرد: حضور ده‌ها میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن و مشارکت بیش از 64 درصد در انتخابات هفتم اسفند نشان از انقلابی بودن ملت است و چرا برخی نمی‌خواهند واقعیت انقلاب را بپذیرند.

* باید از مردم استان به سبب حضور حماسی در انتخابات تجلیل کرد

ابوحمزه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری عنوان کرد: برخی که در فتنه 88 رأی نیاوردند نانجیبانه در مقابل انقلاب ایستادند و آنها که در هفتم اسفند رأی نیاوردند نجیبانه به رأی مردم احترام گذاشتند.

وی با بیان اینکه برخی به دلسوزان انقلاب لقب تندرو می‌دهند، خاطرنشان کرد: تندروها کسانی هستند که مورد تأیید مقام عظمای ولایت بوده و نیروهای ارزشی و انقلابی هستند و آمریکا از آنان وحشت دارد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه چرا برخی در استان حرف از رأی نیاوردن تندروها می‌زنند، گفت: به جای زیر سوال بردن مردم برای اینکه به تندروها رأی ندادند باید از مردم استان به سبب حضور حماسی آنها تجلیل کرد و به دنبال حل مشکلات آنها از جمله گرانی و تورم بود.

وی ادامه داد: هرکس که بخواهد در مقابل نیروهای ارزشی و خانواده شهدا و ولایت مطلقه فقیه بایستد همه مردم با تمام توان مقابل آنها خواهند ایستاد.

ابوحمزه با بیان اینکه 8 هزار شهید در استان و 8 شهید مدافع حرم تقدیم انقلاب شد، افزود: آیا برخی اینها را نمی‌بینند، که اگر نمی‌بینند جای تاسف است که بعد از گذشت سال‌ها جایگاه شهید را درک نمی‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: از خداوند می‌خواهیم افراد کج اندیش را هدایت کند تا جایگاه شهید و شهادت را درک کنند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات