خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان چهار محال و بختیاری:
جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان چهار محال و بختیاری گفت: وجود سردار شهید همدانی در استواری جبهه مقاومت بسیار موثر بود و اگر این شهید والامقام نبود امروز نامی از جبهه مقاومت نبود.
کد خبر: ۸۶۶۹۵۲۰
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار علی‌محمد اکبری در مراسم قدردانی از بانوان عضو ستاد پشتیبانی از جبهه مقاومت همدان مدافعان حرم که با پرچم بارگاه مطهر عقیله بنی هاشم(ع) به همدان آمدند، با بیان اینکه استان چهار محال بختیاری به بام ایران مشهور است و سرزمین لاله‌های واژگونی بالغ بر 2500 شهید بزرگوار است و 8 شهید مدافع حرم دارد، گفت: استان ما به استان ولایتمدار مشهور است و بنا به فرموده مقام معظم رهبری علاقه مردم چهار محال بختیاری به ایشان دو طرفه است.

وی با اشاره به عملکرد رزمندگاناستان چهارمحال بختیاری در جبهه های حق علیه باطل و رشادت های آنان گفت: رزمندگان این استان با برقراری امنیت پایدار در منطقه شمال غرب از سال 71 تا 76 در غائله آذربایجان غربی و در کردستان با حضور یگان‌هایی از سپاه به فرماندهی سردار حاج احمد کاظمی به دفاع از این مرز و بوم پرداختند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان چهار محال و بختیاری افزود: رزمندگان این سپاه نیز در برقراری امنیت سال 90 و 92 در ارتفاعات سر به فلک کشیده جاسوسان و در جبهه مقاومت حضوری موثر داشته اند.

وی عنوان کرد: براساس خواسته شهید همدانی بود که تیپ قمر بنی هاشم در سوریه حضور یافت و این شهید بارها توصیه و تاکید فراوانی بر حمایت و پشتیبانی از جبهه مقاومت داشتند.

اکبریتصریح کرد: شهید بزرگوار سردار همدانی متوجه بود که در آینده نزدیک به شهادت می رسند و همیشه تاکیدشان بر این بود که وقت را از دست ندهیم.

وی وجود سردار شهید همدانی را در استواری جبهه مقاومت بسیار موثر دانست و گفت: اگر شهید همدانی نبود امروز نامی از جبهه مقاومت نبودو اما توانسته ایم خیلی از مسائلی که خیلی محرمانه و محرمانه بود را به راحتی به مردم بگوییم.

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) با اشاره به علت حضور در سوریه گفت: این سئوالی است که در ذهن خیلی از افراد می باشد و جوابش این است که عمر استراتژیک نظام جمهوری اسلامی در سوریه است و بنا به فرموده امام خمینی (ره) ما به دنبال آزادی قدس و ازادی غزه هستیم و این یک استرتژیک بلند مدت هست.

وی خاطرنشان کرد: دشمن با جنگ های نیابتی و با نام اسلام به سرکردگی آمریکا، اسرائیل، بعضی از کشورهای خلیج فارس، وهابیت و عربستان سعودی می خواهند به دنیا بگویند اسلام واقعی، اسلام داعش است.

اکبری با اشاره به رسم شیعه کشی در بین داعش گفت:داعش شیعیان را کافر می‌دانند و کارشان شیعه کشی است و جالب است در جیب بعضی اسرای داعشی قاشق بود و به آنها گفته بودند اگر قبل از ناهار کشته شوند ناهار سر سفره پیامبر اکرم (ص) هستند و مدام به ما می گفتند ما را قبل از ظهر بکشید.

وی با بیان اینکه جبهه کفر با طراحی نقشه هایی به فکر نابودی جبهه مقاومت سوریه است و رزمندگان ایرانی دست آنان را کوتاه کردند، گفت: تمامی دشمنان دست به دست هم داده بودند تا جبهه مقاومت را نابود کنند و شما می بینید که بعد از 4 سال که شهرهای شیعه نشین سوریه از محاصره داعش آزاد می شود زمانی که مردم وارد شهر می شوند به پای رزمندگان ایرانی می افتند و از آنها تشکر می کنند و می گویند بعد از چهار سال رزمندگان امام خامنه ای ما را نجات دادند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان چهار محال و بختیاری تصریح کرد: مردم سوریه قدرشناس هستند و وجود سوریه را حاصل مردم ایران می دانند که اگر غیر از این بود کل سوریه نبود.

وی با بیان اینکه صحن حرم حضرت رقیه(س) و حضرت زینب(س) بسیار مظلوم است، گفت: هر شیعه در سرتاسر دنیا این سئوال را باید از خودش بپرسد که اگر در زمان امام حسین(ع) نبودیم امروز حرم حضرت زینب(س) و حضرت رقیه (س) در خطر است و باید کاری انجام دهیم.

اکبری عنوان کرد: زمانی که در عید نوروز قرار شد هر کدام از رزمندگان ادوات نظامی را بر سر سفره هفت سین بچینند جای یک سری تنقلات خالی بودو یک کامیوناز استان همدان در شب نوروز به دست رزمندگان رسیدو در نبرد هدایای شما بانوان به دست رزمندگان رسید و در همان جا تصمیم گرفته شد بهترین هدیه ای که به شما می شود یک تبرک از صحن و سرای حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) است و امروز این خواسته برآورده شد و در جمع شما حضور یافتیم و در سخت ترین و دورترین مناطق هدایای شما به دست ما رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات