خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان ملایر گفت: امروز به برکت دفاع مقدس، نظام جمهوری اسلامی ایران در مقابل هجمه و نفوذ فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی استکبار مقتدرانه ایستاده و این روند موجب عزت و سربلندی ایران اسلامی و مسلمانان جهان خواهد بود.
کد خبر: ۸۶۸۰۴۳۵
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷
زهرا ایرانشاهی در گفتگو با خبرنگار بسیج در ملایر با اشاره به سوم خرداد و گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: به یمن و برکت این مجاهدت‌ها، امروز شاهد مجد و عظمت ایران اسلامی با رهبری مقتدرانه ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) در سراسر جهان هستیم.

وی افزود: امروز به برکت دفاع مقدس، نظام جمهوری اسلامی در مقابله با هجمه و نفوذ فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی استکبار آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل و ایادی و عوامل منطقه‌ای آنها مقتدرانه به پیش رفته و این روند موجب عزت و سربلندی ایران اسلامی و مسلمانان جهان خواهد بود.

مسئول بسیج جامعه زنان ملایر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند «اگر ملت،دولت و همه مسئولان بتوانند در مسئله اقتصاد کارهای درست، بجا و متقنی انجام دهند،امید می‌رود که این کارها در مسائل دیگر همچون مسائل و آسیب‌ها و مسائل اخلاقی و فرهنگی نیز تاثیر گذار باشند»، افزود: ما اگر بخواهیم از رکود خارج شویم و مشکل تولید را حل، بیکاری را ریشه‌کن و گرانی را مهار کنیم علاج تمام آنها در مقاومت اقتصادی و اقتصاد مقاومتی هست.

وی با تأکید بر تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: ما باید به 10 پیشنهاد مقام معظم رهبری اقدام و عمل کنیم تا بتوانیم در اقتصاد مقاومتی موفق باشیم.

ایرانشاهی تصریح کرد: بعضی از فعالیت‌های اقتصادی مانند مادر می ماند و از باب‌های متعدد اقتصادی تولیدی گشوده می‌شود، بنابراین باید روی آنها تمرکز کرده و آنها را شناسایی کنیم و به آنها ورود کنیم.

* ضرورت تقویت صنایع کوچک و متوسط در راستای ایجاد اشتغال

وی با بیان اینکه در بازار نیروی کار باید رفاه کارگران افزایش یابد و قوانین کار به صورت دقیق اجرایی شود، افزود: دولت نیز باید از دخالت در بازار کار خودداری کرده و به منظور کاهش بیکاری بلند مدت و بیکاری تحصیل کرده‌ها بر سهولت تولید در کشور تاکید کند.

مسئول بسیج جامعه زنان ملایر با بیان اینکه باید نگاه ویژه به صنایع متوسط و کوچکداشته باشیم، ابراز داشت: آن چیزی که در متن جامعه اشتغال و تحرک ایجاد کرده و طبقات پایین را بهره‌مند می‌کند،همین صنایع کوچک و متوسط است بنابراین باید آنها را تقویت کنیم.

وی ادامه داد: ما پول‌هایی داریم در خاج از کشور که در قضیه برجام مقرر شد این پول‌ها برگردد که تاکنون خبری نشده اما در صورت بازگشت باید از هدررفت آن جلوگیری شود.

ایرانشاهی خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق را نیز باید جدی بگیریم که بی شک اولین گام در مسیر برنامه‌ریزی صحیح است و دولت باید زمینه و فضای روانی مناسب برای توده ملت را فراهم آورد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات