خبرهای داغ:
مسئول دفتر بسیج جامعه زنان سپاه تویسرکان:

خرمشهر نماد عزت و استواری است

مسئول دفتر بسیج جامعه زنان سپاه تویسرکان گفت: خرمشهر نماد عزت، بزرگی، غیرت و استواری است.
کد خبر: ۸۶۷۹۳۴۱
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، مرضیه نانکلی با اشاره به برگزاری همایش پیاده‌روی دسته‌های گردان الزهرا(س) در تویسرکان بیان داشت: این برنامه به مناسبت اعیاد شعبانیه و در آستانه سالروز آزاد سازی خرمشهر در مسیر کمربسته سرکان برگزار می شود.

وی اظهار کرد: تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا و امام شهدا در جوار مزار مطهر دو شهید گمنام آرمیده در کمربسته سرکان از برنامه‌های اصلی این همایش است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه تویسرکان افزود: نقش و حضور زنان این مرز و بوم در سال‌های تلاش برای به ثمر رسیدن نهضت امام خمینی(ره)، پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و صحنه‌های موفقیت‌های ایران اسلامی در جهان بر کسی پوشیده نیست.

وی آزادسازی خرمشهر را امدادی غیبی از سوی خداوند بزرگ عنوان کرد و گفت: اگر نبود ایمان، زهد و رشادت‌های رزمندگان ما در راه دفاع از اسلام و انقلاب، چنین توفیق بزرگی، یعنی یاری خدا برای پیروزی در جنگی نابرابر، ممکن نبود.

نانکلی تصریح کرد: خرمشهر نماد عزت، بزرگی، غیرت و استواری است و مردمان این شهر از زن و مرد، پیر و جوان همه و همه مظهر صداقت، شهامت، شهادت و ایثارگری در تاریخ انقلاب ما هستند.

وی زنده نگه داشتن سالروز آزادی سازی خرمشهر را امری واجب بر همگان دانست و افزود: چگونه می توان آن همه مجاهدت‌ها و حماسه‌سازی‌ها را دید و از آن سخنی به میان نیاورد و به حقیقت مجاهدت دلیرمردان و شیرزنان این خاک و این مرز و بوم برگ زرینی در تاریخ افتخارات میهن عزیزمان است.

مسئول دفتربسیج جامعه زنان سپاه تویسرکان تصریح کرد: پیروزی خرمشهر دستمزد جوانان غیوری است که از جان خود جانانه گذشتند تا وطن و ناموسشان به دست دشمنان اسلام نیافتد و انقلاب نوپایشان توسط مزدوران غرب و شرق تاراج نشود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات