خبرهای داغ:
رئیس ورزش و جوانان کبودراهنگ گفت: همایش بزرگ پیاده‌روی روستای رامیشان به مناسبت هفته جوان با حضور 700 نفر از اهالی روستا و با شعار «اتحاد برای کاهش اعتیاد» برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۸۳۸۶۷
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۴

عباس قهرمانی در گفتگو با خبرنگار بسیج در کبودراهنگ اظهار کرد: همایش پیاده‌روی خانوادگی با شعار «اتحاد برای کاهش اعتیاد» با حضور 700 نفر از اهالی روستا و طی مسیر 4 کیلومتری برگزار شد.

وی گفت: در این همایش پیاده‌روی که کارکنان اداره ورزش و جوانان، دهیار و اعضای شورای روستا، بخشداری مرکزی، رئیس شبکه بهداشت و درمان، فرمانده سپاه و پاسگاه داق داق آباد و مسئولین میراث فرهنگی حضور داشتند با استقبال و حضور پرشور مردم روستا روبرو شد.

رئیس ورزش و جوانان کبودراهنگ با اشاره به اهمیت ورزش در سلامتی انسان گفت: ورزش اثرات مفیدی در پیشگیری – درمان و کنترل بسیاری از بیماری ها از جمله قلبی، عروقی و تنفس دارد که باید بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

وی عنوان کرد: در پایان همایش اداره ورزش و جوانان شهرستان، شبکه بهداشت، میراث فرهنگی، پایگاه بسیج، دهیاری و دو نفر از خیرین تقبل جوایز را در این همایش برعهده داشتند به قید قرعه به 30 نفر از شرکت کنندگان جوایزی اهداء شد.

برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا بر روی آن کلیک نمایید.


انتهای پیام/

ارسال نظرات