خبرهای داغ:
هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) صورت می‌گیرد
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نهاوند گفت: پیکر مطهر و پاک این شهید سرافراز روز یک‌شنبه هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) بر روی دستان مردم ولایت مدار و شهیدپرور نهاوند تشییع می‌شود.
کد خبر: ۸۶۴۸۷۲۴
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ کامران کریمی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه روحیه ایستادگی و رشادت، همان روحیه‌ای است که شهیدان از جمله شهدای مدافع حرم و جنگ تحمیلی به مدد آن از وطن، ملت و مرزهای این کشور اسلامی دفاع کرده و به مقام شهادت نائل آمدند، افزود: شهدا و جانبازان جنگ تحمیلی اسوه‌های رشادت، صبر و مقاومت هستند که با شهامت و دلاوری خود را در مقابل گلوله‌های دشمن سپر کردند تا این کشور در دست متجاوز قرار نگیرد.

وی با تاکید بر اینکه شهدا سرمایه‌های نظام جمهوری اسلامی هستند، افزود: امروز همه ما باید راه شهدا را باقدرت ادامه و فرهنگ ایثار و شهادت را در سراسر جامعه ترویج دهیم.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند بیان داشت: با هماهنگی‌هایی کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح شهرستان نهاوند در روزهای آینده میزبان یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس خواهد بود.

وی ادامه داد: پیکر مطهر و پاک این شهید سرافراز روز یک‌شنبه هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) بر روی دستان مردم ولایت مدار و شهیدپرور نهاوند تشییع می‌شود.

کریمی گفت: پیکر پاک این شهید گمنام روز شنبه بعدازظهر وارد شهرستان نهاوند می‌شود و مراسم وداع با شهید نیز همان شب با حضور مردم شهیدپرور نهاوند پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد شهرک شهید حیدری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مراسم تشییع پیکر مطهر شهید گمنام روز یک‌شنبه 23 اسفند ماه از ساعت ۱۰ صبح با انجام مراسم رسمی از مقابل مسجد شهید حیدری(جوانان) به سمت میدان مرکزی نهاوند شروع می‌شود، بیان کرد: محل تجمع مردم نهاوند در محل میدان جدید و مرکزی نهاوند خواهد بود و اقامه نماز بر پیکر شهید نیز در این مکان انجام می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: در پایان مراسم پیکر پاک این شهید گمنام برای مراسم خاک‌سپاری به حوزه علمیه آمام خمینی(ره) برادران نهاوند منتقل می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات