خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان مطرح کرد

بیان هنری شرط اصلی نهضت خاطره‌نویسی دفاع مقدس

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان در نهضت خاطره‌نویسی گفت: در این نهضت بیان هنری خاطرات دفاع مقدس شرط اصلی است.
کد خبر: ۸۶۷۹۳۱۰
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی ظفری امروز در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره خاطره نویسی دفاع مقدسضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه سردار شهید «علیرضا شمسی پور»، مدافع حرم و راوی خاطرات دفاع مقدس اظهار داشت: هدف از برگزاری جشنواره خاطره نویسی تداوم حضور اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان در حفظ ارزش‌های دفاع مقدس است.

وی افزود: آنچه که این جشنواره مردمی را از سایر جشنواره‌ها متمایز می‌سازد روح معنوی حاکم بر آن است چرا که در سایر جشنواره‌ها فرد محوری و منیت معیار حضور افراد است حال آنکه هر آنچه که به دفاع مقدس تعلق می‌گیرد رنگ خدایی دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان با تاکید بر توجه و اقدام عملی به منویات مقام معظم رهبری افزود: مطابق فرمایش مقام معظم رهبری و تاکید ایشان در نهضت خاطره نویسی، بیان هنری خاطرات دفاع مقدس شرط اصلی است و جذابیت آن سبب توجه نسل آینده به این ارزش‌های بی‌بدیل می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار