خبرهای داغ:
عضو بسیج جامعه پزشکی تویسرکان تأکید کرد

ضرورت توجه ویژه به انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل آینده

عضو بسیج جامعه پزشکی تویسرکان گفت: انتقال فرهنگ حماسه، جهاد و بازگو کردندلیری زنان و مردان ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس، امری است که امروزه باید به آن توجه ویژه ای شود.
کد خبر: ۸۶۷۹۳۲۵
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، محمدرضا نانکلی با اشاره به بازدید اعضاء بسیج جامعه پزشکی تویسرکان از باغ موزه دفاع مقدس در همدان اظهار داشت: یکی از اهداف این بازدید بهره بردن بسیجیان این قشر از فضای ایجاد شده برای شناختن فرهنگ جبهه و جنگ و شهید و شهادت است.

وی بیان کرد: نمای زیبای ایجاد شده در باغ موزه دفاع مقدس با بهره گیری از علم روز، توانسته راهی زیبا برای انتقال فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان دوران دفاع مقدس و به ویژه فرهنگ شهادت طلبی را به جامعه نشان دهد.

این عضو بسیج جامعه پزشکی تویسرکان با بیان اینکه باغ موزه دفاع مقدس همدان، شاهکاری برای انتقال فرهنگ شهادت است، افزود: بی تردید وجود یادمان های دوران دفاع مقدس در جامعه امروزی، نسل جوان را با آن همه رشادت های رزمندگان ما بیش از پیش آشنا می کند و از فراموشی آن همه از جان گذشتگی ها و ایثارها جلوگیری می کند.

وی تصریح کرد: انتقال فرهنگ حماسه، جهاد و بازگو کردن دلیرمردانگی های زنان و مردان ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس، امری است که امروزه باید به آن توجه ویژه ای شود.

نانکلی عنوان کرد: بسیج جامعه پزشکی که تاکنون در راستای خدمت به مردم محروم جامعه در روستاهای دوردست تمام همت خود را گذشته است، بر خود لازم می بیند که با شناختن فرهنگ جبهه و جنگ، شهید و شهادت در تقویت ایمان و باورهای اسلامی و انقلابی خود گام بردارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات