خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان خبر داد

برگزاری 120 عنوان برنامه به مناسبت آزادسازی خرمشهر در تویسرکان

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: بیش از 120 برنامه فرهنگی، هنری، ورزشی به مناسبت آزادسازی خرمشهر در شهرستان تویسرکان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۸۰۸۴۹
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳

سعید سعیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج بسیج در تویسرکان با تبریک میلاد سراسر خجسته امام زمان(عج)، درباره برنامه‌های اجرایی سپاه ناحیه تویسرکان به مناسبت آزادسازی خرمشهر، بیان داشت: بیش از 120 برنامه فرهنگی، هنری، ورزشی در سطح شهرستان از سوی حوزه ها و پایگاه های مقاومت برگزار می شود.

وی اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدای جاوید الاثر و دو شهید گمنام آرمیده در کمربسته سرکان، برپایی ایستگاه فرهنگی ـ بصیرتی خط امام (ره) با غرفه های ویژه کودک و نوجوان، مهدویت و استکبار ستیزی و با همکاری قرارگاه خاتم الاوصیاء و حوزه علمیه کوثر و برگزاری صبحگاه مشترک نیروی های انتظامی و نظامی، بخشی از برنامه های شاخص این ایام است.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان به برگزاری مراسم های جشن میلاد منجی عالم بشریت مهدی موعود(عج) در روز یکشنبه هفته جاری در روستای رودآور و شهر فرسفج اشاره کرد و افزود: در روز سوم خرداد نیز با ویژه برنامه برگزاری یادواره شهید شاخص سال تویسرکان، «سردار شهید حاج محسن عینعلی»سالروز آزادی سازی خرمشهر را گرامی می داریم.

وی تصریح کرد: در این یادواره تمبر یادبود شهید عینعلی رونمایی می شود و همزمان از سرود جانبازان که ساخته محمد نیکومنش یکی از بسیجیان هنرمند تویسرکانی است نیز رونمایی می شود.

سعیدی با گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادی سازی خرمشهر، عنوان کرد: مردم ما با توکل به خدا و ولایتمداری محض، از جان خود برای دفاع از ایران اسلامی ایستادگی کردند.

وی افزود: آنان توانستند در جنگی نابرابر موتور جنگی عراق را که غرب و شرق از آن حمایت می کرد متوقف کنند و دشمن متجاوز را سرافرازانه به ذلت کشاندیند و بیرون کردند.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان تصریح کرد: این جوانان غیور ما بودند در عملیات بیت المقدس که در نهایت منجر به آزادسازی خرمشهر شد و نیز عملیات ثامن الائمه که شکست حصر آبادان را به دنبال داشت توانستند در همان روزهای نخست جنگ چنان درسی به صدام جنایتکار بدهند که نه تنها در منطقه بلکه در جهان خوار و ذلیل شد و در نهایت این نقشه های شوم استکبار جهانی بود که در هشت سال دفاع مقدس با شهادت طلبی ها و ایثارگری های ملت خنثی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات