خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه فائزه هاشمی با دیدار با عناصر بهائیت هتاکی و بی‌ادبی را به اوج رسانده است، گفت: پیام چنین حرکتی مخالفت صریح و ایستادگی در برابر اصل اسلام است.
کد خبر: ۸۶۷۷۷۶۹
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰

حجت‌الاسلام محمد رضوی‌راد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به دیدار فائزه هاشمی با چند نفر از فرقه بهائیت اظهار داشت: فائزه هاشمی کار بسیار زشت و غلطی انجام داده چراکه ضدیت فرقه بهائیت نه فقط با نظام جمهوری اسلامی بلکه با اصل اسلام ثابت شده است.

وی با بیان اینکه فرقه ضاله بهائیت ضد اسلام و ضد تشیع است، افزود: فائزه هاشمی باید از این کار بسیار غلطی که انجام داده توبه کرده و از فرقه بهائیت برائت بجوید.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه بهائیت به انگلیس و اسرائیل وصل است، گفت: کعبه آمال این فرقه در اسرائیل است که دشمن قسم خورده مسلمانان به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: در صورتی که فائزه هاشمی از این عمل غلط خود توبه نکند و تبری نجوید، وظیفه دستگاه قضایی است که با آن برخورد کند.

رضوی‌راد ابراز داشت: انتظار جامعه دینی، مسلمانان، خانواده‌های شهدا و همه مردم ایران است از دستگاه قضایی و دادستان با این حرکت زشت برخوردی قاطعانه داشته باشد.

وی با بیان اینکه فائزه هاشمی با این عمل خود هتاکی و بی ادبی را به اوج رسانده است، تأکید کرد: پیام چنین حرکتی مخالفت صریح و ایستادگی در برابر اصل اسلام است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: از پدر ایشان آقای رفسنجانی نیز انتظار می‌رود که محکم در برابر ایشان بایستد چراکه اینجا دیگر بحث فرزندی مطرح نیست و خود نیز زیر سوال می‌رود چراکه فائزه هاشمی اصل اسلام را نشانه گرفته است.

وی اضافه کرد: انتظار مردم از کسی که در کسوت روحانیت و در مجموعه تشخیص مصلحت نظام مسئولیت دارد، این است که قاطعانه با فرزند خود برخورد کند و تبری جوید.

رضوی‌راد خاطرنشان کرد: در دین اسلام نیز آمده است که از کفار و کسانی که به دنبال جریان‌های باطل بودند برائت بجویید و مرز خود را مشخص کنید.

وی با بیان اینکه مسئولان نظام جمهوری اسلامی باید مراقب چنین حرکت‌هایی باشند، یادآور شد: جامعه دینی، مردم و خانواده‌های شهدا انتظار دارند مراکز قضایی در این زمینه وارد عمل شده و پیگیری کند و برخوردی جدی و قاطع بدون مسامحه و فوت وقت با این امر داشته باشد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: آقای رفسنجانی نیز باید در این خصوص مدعی باشد و با فرزند خود برخورد کند چراکه این کار قابل بخشش نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات