خبرهای داغ:
عضو مجمع امام حسن مجتبی (ع) سرخه از برپایی کرسی تلاوت قرآن کریم، مراسم گرامیداشت شهید موسوی و دیگر برنامه ها در دهه بصیرت در مسجد خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۶۴۷۵
|
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با دهه بصیرت و هفته زن، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برنامه های اجرایی در این ایام با حضور اعضای مجمع امام حسن مجتبی (ع) سرخه در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) برگزار شد.

محمدرضا جلال عضو مجمع امام حسن مجتبی (ع) در حاشیه این جلسه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: نشست هماهنگی برنامه های اجرایی در دهه بصیرت و هفته زن با حضور اعضا تشکیل و مراسم تکریم از مادران و همسران شهدا همراه با نشست بصیرتی به مناسبت شهادت شهید سلیمانی ویژه خواهران و برادران در مسجد برگزار شد.

او افزود: همزمان با شهادت شهید سید رضی موسوی، مراسم یادبود این جانباز شهید در مسجد برپا و دعای کمیل با مداحی ابراهیم شریعتی به نیت شهدا، اموات و نزول باران قرائت شد.

عضو مجمع امام حسن مجتبی (ع) سرخه اضافه کرد: به همت مسوول تعلیم و تربیت پایگاه مقاومت این هفته نیز حلقات صالحین شهیدان محمدتقی فیض، قدرت الله بافتی و شهید علیرضا ادهم در مسجد تشکیل و در پایان پذیرایی از حلقات صالحین توسط کار گروه جهادی امام حسن مجتبی (ع) انجام شد.

جلال با اشاره به فضاسازی پایگاه به مناسبت دهه بصیرت توسط کارگروه جهاد فرهنگی امام حسن مجتبی (ع) گفت: کرسی تلاوت قرآن کریم (جزء خوانی) به یاد شهدای گمنام با استقبال خوبی برپا شد.

او با اشاره به برپایی فعالیت های ورزشی بسیجیان در مسجد و پایگاه بیان داشت: فعالیت ورزشی ایرهاکی و گل کوچیک در رده نوجوانان و نونهالان بسیجی برگزار و همزمان با فرارسیدن فصل امتحانات دانش آموزان، کلاس عربی پایه دهم ویژه بسیجیان پایگاه تشکیل و بسیجیان به رفع اشکال پرداختند.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار