خبرهای داغ:

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان سرخه برگزار شد

در راستای کیفی سازی برنامه های آموزشی در سطح مدارس شهرستان سرخه و برنامه ریزی در جهت اجرای برنامه های نو، جلسه هماهنگی در فرمانداری سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۵۸۳۹
|
۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان سرخه و شورای پشتیبانی سواد آموزی با حضور حجت اله کرمانی فرماندار شهرستان سرخه، حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف امام جمعه و جمعی دیگر از مسئولان در سالن جلسات فرمانداری سرخه برگزار شد.

تاکید بر ارتقاء به سطح کیفی جلسات شورای آموزش و پرورش با نگاه به سند تحول بنیادین تعلیم و تربیت، ارائه گزارش آسیب های اجتماعی حوزه دانش آموزی در جلسه اختصاصی، دعوت از امام جمعه شهر برای حضور منظم در تمامی مدارس شهرستان با هدف جهاد تبیین، پرسش و پاسخ و رفع ابهامات دانش آموزان و والدین و بررسی مصوبات شورای مذکور از ابتدای سال ۱۴۰۱ و ارائه گزارش آن در جلسه آتی شورا از مصوبات این جلسه بوده است.

همچنین برگزاری جلسه مستمر توسط آموزش و پرورش شهرستان برای استقرار دو رشته ی فنی حرفه ای در مدرسه امام قلی اسراری تا حصول نتیجه، رسیدگی به مشکلات مدرسه پروفسور عمرانی و استقرار واحد مذکور در مدرسه بیابانک، بازدید از فعالیت های حوزه های سوادآموزی حوزه شهرستان و امکان سنجی محیطی مناسب برای امتحان نهایی دانش آموزان دوره دوم متوسطه نیز از دیگر برنامه های در دستور کار در این نشست بوده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار