خبرهای داغ:
جهادگر بسیجی پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله روستای لاسجرد از اهدای وجوه نقد و توزیع 10 بسته معیشتی به خانواده های نیازمند در شب یلدا خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۵۳۷۹
|
۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، کمک های مومنانه در جهت دستگیری از خانواده های کم برخوردار در سطح شهرستان سرخه و روستاهای آن با یاری جهادگران بسیجی ادامه دارد.

علی اکبر معینیان از جهادگران بسیجی پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله روستای لاسجرد در سرخه در گفتگو با خبرنگار در خصوص جزئیات کمک های مومنانه اظهار کرد: در راستای اجرای پویش سراسری یلدای مهدوی در شب یلدا در جهت دستگیری از خانواده های نیازمند، مبلغ 80 میلیون ریال وجه نقد به 20 نفر و هر نفر مبلغ 4 میلیون ریال توسط گروه جهادی امام حسن مجتبی (ع) اهدا شد.

او افزود: همچنین ویژه برنامه یلدای مهدوی بسیجیان پایگاه در این شب خاطره انگیز با تهیه بسته های فرهنگی در مورد شهدا و بسته های پذیرایی شامل میوه و بسته آجیل و غیره در گلزار شهدا امام زادگان سیدرضا و سید علی اکبر لاسجرد برگزار و از مسافرین و زائران امام رضا (ع) پذیرایی شد.

جهادگر بسیجی روستای لاسجرد با اشاره به برپایی ایستگاه صلواتی شهدا و یلدای شهدایی گفت: به مناسبت شب یلدا با همت واحد فرهنگی آستان مقدس امامزادگان لاسجرد ایستگاه صلواتی و یلدای شهدایی در جوار شهدای والامقام روستا با حضور عموم مردم برگزار شد.

معینیان خاطرنشان کرد: در راستای اقدامات جهادی بسیج به همت گروه جهادی امام حسن مجتبی (ع) به یک بیمار مبلغ ۶۵ میلیون ریال برای انجام عمل جراحی کمک درمانی اهدا شد.

او اضافه کرد: تهیه و توزیع 10 بسته معیشتی به خانواده های نیازمند روستا در جهت کمک به اقتصد خانواده ها از دیگر اقدامات جهادی بوده است. این بسته ها شامل دو عدد روغن، یک کیسه برنج، انواع حبوبات و ماکارونی، گوشت و مرغ بود.

گفتنی است تهیه و توزیع 8 بسته یلدایی بین نیازمندان محله به مناسبت یلدای مهدوی توسط گروه جهادی پایگاه شهید شاطری روستای صوفی آباد در سرخه انجام شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار