خبرهای داغ:
عضو شورای پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه از برپایی روزانه محفل اتس با قرآن و پذیرایی از بسیجیان در وعده افطار در این پایگاه مقاومت بسیج خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۶۷۲۶
|
۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت ماه پر برکت رمضان، محفل قرآنی با حضور نوجوانان و جوانان بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه برگزار می شود.

محمدرضا جلال عضو شورای این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این محفل قرآنی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ویژه برنامه محفل انس با قرآن، با توجه به حضور در ماه مبارک رمضان که بهار قرآن است در جهت ارج‌نهادن به جایگاه ویژه قرآن، با هدف تقویت و نهادینه کردن فرهنگ قرآنی در بین عموم مردم و خصوصاً نوجوانان و جوانان برگزار می شود.

او افزود: امید است با تشویق کردن و اهمیت دادن به اعتقادات قرآنی و تلاش‌های این بسیجیان، بتوانیم موجبات رضایت خداوند متعال را فراهم کرده و زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر (عج) باشیم.

عضو شورای پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه تصریح کرد: قرآن کتابی برای تمام اعصار و قرون است و در تمام زمینه های زندگی بشری اعم از فرهنگ، اجتماع، تربیت، معنویات و غیره راهکار و برنامه مدون دارد که عنایت به آیات الهی می تواند ما را در راه سعادت رهنمون سازد.

امامی بیان داشت: با هدف تحقق این مهم محفل انس با قرآن هر روز در مسجد امام هادی (ع) با حضور بسیجیان و نمازگزاران در مسجد امام هادی (ع) در این محله برپا می شود.

او ادامه داد: همچنین به مناسبت ماه رمضان سفره افطار در پایگاه پهن و از بسیجیان پذیرایی شد. این مراسم با برپایی فعالیت ورزشی در رشته فوتبال دستی همراه بود.

عضو شورای پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه خاطرنشان کرد: برگزاری گشت محله محور بسیج جهت ایجاد امنیت پایدار در محله همراه با رزم شبانه و رزمایش دفاع از مقر از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها