خبرهای داغ:

جلسه ستاد بزرگداشت دهه بصیرت و هفته زن در سرخه برگزار شد

در آستانه دهه بصیرت و هفته زن، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ویژه برنامه های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۵۸۲۶
|
۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، جلسه ستاد بزرگداشت ۹ دی،۱۳ دی و هفته زن با حضور حجت اله کرمانی فرماندار شهرستان سرخه در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین مهدی اشرف، امام جمعه شهرستان، سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه همراه با جمعی دیگر از مسئولان حضور داشته و تبادل نظر و گفتگو در محورهای مورد نظر انجام شد.

تدارک برگزاری جلسه متمرکز برای تجلیل از مقام زن و مادر به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س)، عمومی کردن برنامه های دستگاه های عضو از جمله حوزه علمیه نجمیه به منظور حضور بانوان در جلسات مذکور، توصیه به برگزاری ویژه برنامه ۹ دی روز بصیرت و برگزاری دو ویژه برنامه حوزه دانش آموزی پسران و دختران توسط آموزش و پرورش به مناسبت ۹ دی و ۱۳ دی از مصوبات این جلسه بوده است.

همچنین حضور خواهران محجبه در معابر سطح شهر و اهدای گل برای تجلیل از بانوان، تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران و برگزاری همایش پیاده روی بانوان شهرستان سرخه از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای این ایام بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار