خبرهای داغ:
مسوول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه گفت: ۹ دی ماه مهر تایید ملت ایران به انقلاب اسلامی بود که در آن روز نقش ولایت و رهبری بر همه نمایان شد.
کد خبر: ۹۵۶۶۴۸۸
|
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹

همزمان با 9 دی ماه، حجت الاسلام و المسلمین رجبعلی فرزین مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سرخه ضمن گرامیداشت دهه بصیرت و ۹دی ماه و نیز سفارش به حفظ وحدت و پیروی از ولایت فقیه، اظهار کرد: فتنه ۸۸ جنگ احزاب ۸ ماهه کشور بود که فتنه گران ملت ایران را به لبه پرتگاه بردند.

او افزود: 9 دی ماه مهر تایید ملت ایران به انقلاب اسلامی بود که در آن روز نقش ولایت و رهبری بر همه نمایان شد. اگر رهنمودهای پدرانه مقام معظم در آن دوران نبود فتنه گران و تجزیه طلبان به مقاصد پلیدشان دست می یافتند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه تصریح کرد: امروز ما باید امام را خوب بشناسیم، پا جا پای امام بگذاریم، گوش به فرمان امام خودمان باشیم، دشمن را بشناسیم و با لبخند دشمن گول نخوریم، تبیین و تشریح انقلاب اسلامی را داشته باشیم، قدر استقلال خودمان را بدانیم اتحاد و وحدت داشته باشیم، اهل مطالعه بوده و به روز باشیم.

فرزین خاطرنشان کرد: فتنه ۸۸ حاصل برنامه‌ریزی چندین ساله دشمنان بوده و راه حل علاج آن حرکت عظیم مردمی مانند آنچه در ۹دی اتفاق افتاد بود. روح دیانت حاکم بر دلهای مردم و توجه به فرهنگ عاشورا از خصوصیات مشترک ۹ دی و حوادث دوران پیروزی انقلاب اسلامی است.

او با بیان اینکه وظیفه ما برای شکست دشمن جهاد تبیین است، گفت: حماسه باشکوه 9 دی جلوه‌ای زیبا و حقیقی از دلبستگی اقشار مختلف مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران را به تصویر کشید که باید حفظ کنیم.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه با اشاره به تعبیرات زیبای رهبر معظم انقلاب، در این خصوص بیان داشت: ایشان می فرمایند: ۹ دی ماه یکی از قله‌های فراموش نشدنی است، حرکتی برخاسته از بصیرت اتفاق افتاد، مردم موقعیت را شناختند و در صحنه‌های مورد نیاز انقلاب یک حضور تاثیر گزار داشتند. روز ۹ دی ماه حرکتی بود، متکی بر ایمان و اراده بر اساس اعتقاد و باور که اگر ملت بزرگ ایران بخواهد این اراده را به کار برد هر آنچه دشمن به میدان آورده محکوم به شکست خواهد شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار