خبرهای داغ:

اهدای وجوه نقد به مناسبت دهه بصیرت در سرخه

جهادگر بسیجی پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستای لاسجرد از اهدای 100 میلیون ریال وجه نقد به خانواده های کم برخوردار به مناسبت دهه بصیرت در روستا خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۶۵۳۶
|
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با دهه بصیرت و مقاومت و با پاس بزرگداشت یاد و خاطره سردار دلها، شهید سلیمانی، برنامه و اقدامات مختلفی به همت عموم مردم و پایگاه های مقاومت بسیج در جهت بزرگداشت این ایام در سطح کشور در حال انجام است.

در این راستا پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستای لاسجرد در سرخه با یاری خیرین و جهادگران بسیجی اقدام به تهیه و توزیع بسته های معیشتی و اهدای وجوه نقد در جهت کارکشایی از خانواده های نیازمند کرده است.

راضیه شهادت از جهادگران بسیجی این پایگاه مقاومت بسیج در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و همچنین ماندگارترین حرکت‌های حماسی مردم ایران اسلامی است.

او افزود: برای عبور از مقاطع حساس و سرنوشت ساز کشور  نیازمند بصیرت همه جانبه، تبعیت محض از ولایت فقیه و  ایستادگی و مقاومت بر ارزش‌ها هستیم و اگر بر این سه رکن پایبند باشیم، بدون شک راه را گم نخواهیم کرد و این درسی بود که حماسه ۹دی سال ۸۸ به ما داد. 

جهادگر بسیجی پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستای لاسجرد ادامه داد: در جهت بزرگداشت این ایام و کمک به معیشت خانواده های نیازمند و کم برخوردار در روستا، مبلغ دو میلیون ریال به 35 نفر و مبلغ 3 میلیون ریال به حساب 10 نفر واریز شد.

شهادت خاطرنشان کرد: همچنین ایستگاه صلواتی شهدا با هدف بزرگداشت حماسه نهم دی ماه، روز میثاق امت با ولایت و با هدف شادی ارواح طیبه شهدا و درگذشتگان در جوار امام زادگان سیدرضا و سید علی اکبر در روستای لاسجرد برپا شد.

گفتنی است حلقه پیشکسوتان شهید ابراهیم چتری و مراسم قرائت زیارت امین الله با نوای مداح اهل بیت (ع) حسن اشرف در مسجد جمعه در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه برپا شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار