خبرهای داغ:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سرخه گفت: در قرآن آمده است شهدا، جانبازان، رزمندگان، ایثارگران و هرکسی که به اندازه سهم و توانایی خویش در راه مجاهدت، تعالی قرآن و امنیت کشورش جهاد کرده فراموش نمی شود.
کد خبر: ۹۵۶۵۸۷۹
|
۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای دیدارهای هفتگی سرهنگ پاسدار محمدمهدی ادهم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه با خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس، در این هفته با مرتضی جلالی، حسین زیاری و فیروز نوروزی در روستای افتر دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام و المسلمین رجبعلی فرزین مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه در این جمع با بیان اینکه ان شاءالله خداوند متعال به همه ما توفیق بهره وری از هدایت ها و نورانیت قرآن و شهدا را عطا کند، اظهار کرد: شهادت در قرآن جایگاه ویژه ای دارد و در چند آیه به آن پرداخته شده است، «به آن هایی که در راه خدا کشته می شوند مرده و اموات نگویید، بلکه آنها زنده اند و شما نمی فهمید.»

او ضمن تسلیت وفات حضرت ام البنین (س) و شهادت همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید سید رضی موسوی افزود: هدف، نور و معنویت شهدا، چراغ پیشرفت جامعه در تاریکی ها جهالت و نادانی است. اگر شهید به آنچه که می دانست عمل نمی کرد، این ترفیع درجه برای او اتفاق نمی افتاد. به فرموده آیت الله بهجت (ره)، هرچه می دانید عمل کنید، هرکه برای نصحیت در محضرش حضور می یافت، پیوسته می گفت: هرچه می دانید عمل کنید.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه ادامه داد: شهدای من نیز به آنچه که بدان علم داشتند، عمل خالصانه کردند و خداوند از آن ها خرید. ما امروز شاهد وقایع و اتفاقاتی در کشور غزه هستیم و طبیعی است که در راه اسلام و قرآن شهید خواهند داد، اما قبل از اینکه در غزه شهید دهند و در زیر آوار بمانند، این حقوق بشر و انسانیت است که در این میان پایمال می شود و کسانی که زمانی میکروفن و یا رسانه ی دشمن بوده اند، امروز سکوت کرده و دفاعی ندارند.

فرزین تصریح کرد: اما در قرآن آمده است شهدا، جانبازان، رزمندگان، ایثارگران و هرکسی که به اندازه سهم و توانایی خویش در راه مجاهدت، تعالی قرآن و امنیت کشورش جهاد کرده و این مهم فراموش شدنی نیست. این شهادت، تکریم و گذشت از بین رفتنی نیست.

او با اشاره به اینکه شهدا ما را هم فراموش نمی کنند، گفت: اما ما هم در مقابل آن ها وظیفه ای داریم، امروز باید برای آن ها مراسم های بزرگداشت برگزار کنیم و راه و سیره آن ها را ادامه دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار