خبرهای داغ:
همزمان با دهه بصیرت و مقاومت، ویژه برنامه های ورزشی در رشته ها و رده های سنی مختلف به همت پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان برپا شد.
کد خبر: ۹۵۶۶۵۳۰
|
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با دهه بصیرت و مقاومت فعالیت های متنوع ورزشی به همت پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان سرخه برگزار شد.

در این راستا برنامه های ورزشی در رشته های پینک پونگ، پی اس، ایرهاکی و فوتبال دستی در رده نوجوانان و نونهالان و ورزش والیبال در رده جوانان در سالن ورزشی امام خمینی (ره) با حضور بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه برگزار شد.

گفتنی است اختصاص سانس ورزشی فوتبال این پایگاه مقاومت در رده نونهالان در رشته فوتبال همراه با حلقه ورزشی و برگزاری کلاس یادگیری نهج‌البلاغه و خداشناسی در پایگاه از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

همچنین تمرین نونهالان پایگاه مقاومت بسیج امام علی بن ابیطالب (ع) در رشته فوتسال در سالن ورزشی با استقبال خوبی همراه بود.

لازم به ذکر است مسابقه فوتسال دوستانه به یاد پیشکسوت فوتبال و فوتسال روستای افتر مرحوم محمد ولی بین تیم های منتخب روستای افتر vs منتخب شرکت عقاب سمنان در مجموعه ورزشی شهدا این روستا برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار