خبرهای داغ:

نقش آفرینی روابط عمومی سپاه و بسیج در معرفی گفتمان انقلاب

فرمانده سپاه استان سمنان گفت: مجموعه پر توان روابط عمومی و اطلاع رسانی در سپاه و بسیج با تفکر و هنر اسلامی در معرفی گفتمان انقلاب و روایت تصویر حماسه و خدمت دلدادگان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش آفرین است.
کد خبر: ۹۵۹۹۶۵۴
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، فرمانده سپاه استان سمنان در پیامی فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.
در این پیام آمده است:
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم
فرا رسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ‌ماه؛ روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به جهادگران پرتلاش این عرصه که برای ایفای رسالت مهم جهاد تبیین در عرصه رسانه گام برمی‌دارند، تبریک و تهنیت عرض می‌ نمایم.
در حقیقت روابط عمومی تجلی ایمان به ارتباطات تحول گرا و اعتقاد به تلفیق هنر و اطلاعات است که به ارتقای جایگاه و اعتلای نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌انجامد.
در عصر امروز که رسانه نوین بعنوان محوری ترین ابزار ارتباطی شناخته می شود مجموعه پر توان روابط عمومی و اطلاع رسانی در سپاه و بسیج با تفکر و هنر اسلامی در معرفی گفتمان انقلاب و روایت تصویر حماسه و خدمت دلدادگان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش آفرین است.
اینجانب فرارسیدن روز روابط عمومی و ارتباطات را به تلاش گران این عرصه بویژه مجموعه توانمند روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل‌محمد(عج) استان سمنان و شبکه خبرنگاران افتخاری بسیج تبریک می گویم و توفیقات روز افزون این عزیزان را از درگاه ایزد منان ‏مسئلت دارم.
سرتیپ دوم پاسدار منصور شوقانی
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار