خبرهای داغ:

درخشش دانش آموزان دختر شاهرودی در مسابقات ورزشی استان

شاهرود_ معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شاهرود از درخشش دانش آموزان دختر شاهرودی با کسب ۶ مدال طلا، ۴ نقره و ۵ برنز در مسابقات استانی ورزشی دانش آموزان دختر متوسط اول خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۹۶۲۳
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۶

درخشش دانش آموزان دختر شاهرودی در مسابقات ورزشی استانعلی اصغر رضایی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شاهرود با اشاره به برگزاری مرحله استانی مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر متوسطه اول در شاهرود گفت: مرحله استانی مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر متوسطه اول با حضور ۳۳۰ دانش آموز، مربی و سرپرست در ۸ رشته به میزبانی شهرستان شاهرود برگزار شد.
وی افزود: این مسابقات در رشته‌های فوتسال، والیبال، هندبال، بسکتبال، تنیس روی میز، بدمینتون دومیدانی و شطرنج در هفت سالن ورزشی شهرستان انجام شد و در پایان مسابقات، تیم شاهرود بر سکوی قهرمانی رشته فوتسال ایستاد و تیم سمنان به عنوان نایب قهرمان این رشته معرفی گردید.
رضایی ادامه داد: در رشته والیبال، تیم‌های سمنان و شاهرود به ترتیب حائز مقام‌های اول و دوم مسابقات شدند و در بسکتبال تیم سمنان به مقام قهرمانی رسید، دامغان نایب قهرمان شد و تیم‌های شاهرود و بسطام به مقام سوم مشترک دست یافتند.
وی اضافه کرد: در هندبال، تیم شاهرود جایگاه اول استان را بدست آورد و تیم‌های دامغان و گرمسار عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شاهرود گفت: مقام‌های اول، دوم و سوم مشترک مسابقات بدمینتون را دانش آموزان شهرستان شاهرود با اقتدار از آن خود کردند و ثمین عربعامری، رویا عرب اسماعیلی، آرزو خان احمدی و دینا محمدی به ترتیب حایز رتبه‌های برتر استان شدند.

وی افزود: در تنیس روی میز هم دانش آموزان شاهرودی خوش درخشیدند و هما رویانی نژاد و ریحانه مقدس به عنوان قهرمان و نایب قهرمان مسابقات معرفی شدند و مقام سوم مشترک نیز به فاطمه موساییان و حانیه دهقان هر دو از دامغان رسید.
رضایی تصریح کرد: دانش آموزان سمنانی در رشته شطرنج، مقتدرانه ظاهر شدند و مقام‌های اول، دوم و سوم را به ترتیب فاطمه سادات راستبد، صبا دامغانیان و سارا عین علی هر سه از شهرستان سمنان کسب نمودند.  
وی افزود: در دو میدانی ماده ۱۰۰ متر، مینا سنگسری از سرخه قهرمان شد و سایدا دربندی و صنا لطفی به ترتیب از شهرستان‌های سمنان و شاهرود عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند. در ماده ۱۵۰۰ متر مهلا غلامی از شاهرود حائز مقام اول گردید، آسنا ده مرده از سرخه و دیانا رحیمی  از شاهرود مقام‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شاهرود خاطر نشان کرد: هلنا محمد راد از شاهرود قهرمان ماده ۴۰۰ متر شد و هلنا غفاری نژاد و انسیه مومن آبادی از دامغان در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.
وی گفت: در پرش طول مینا سنگسری از سرخه و هلنا محمدی راد و مهلا غلامی هر دو از شاهرود عناوین اول تا سوم را کسب نمودند و در پرتاب وزنه کیانا محقق و صبا خلیلی از سمنان عنوان‌های قهرمان و نایب قهرمان را بدست آوردند و هستی جندقی از سرخه به مقام سوم این رشته دست یافت.
رضایی تاکید کرد: دانش آموزان دختر شاهرودی با کسب ۶ مدال طلا، ۴ نقره و ۵ برنز در این مسابقات خوش درخشیدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار