خبرهای داغ:

مأموریت روابط عمومی در گام دوم انقلاب چیست؟

نقش‌آفرینی در عرصه جهاد تبیین و امیدآفرینی با تلفیق هنر، اطلاعات و رسانه مأموریت مهم روابط عمومی و اطلاع‌رسانی تراز انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب است.
کد خبر: ۹۵۹۹۴۳۳
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، روابط عمومی و اطلاع‌رسانی از ارکان مهم و راهبردی در هر مجموعه و سازمان محسوب می‌شود. در حقیقت نقش روابط عمومی مانند حلقه وصل و پل ارتباطی بین سازمان و محیط پیرامون آن است و تأثیرگذاری بر برد رسانه‌ای و شعاع تأثیر عملیات رسانه‌ای از جمله اهداف مهم روابط عمومی و اطلاع‌رسانی است.

توجه مدیران روابط عمومی به پیوست رسانه‌ای با تکیه بر شناخت رسانه‌ها و فضای فرهنگی مخاطب می‌تواند زمینه‌ساز در هدایت فکری جامعه باشد.

 امروزه ابزار رسانه به‌عنوان قوی‌ترین و مؤثرترین مؤلفه در ایجاد تحول در حوزه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی مدرن به شمار می‌رود.

روابط عمومی هوشمند با شناخت رسانه و روش‌های خلاقانه و هنرمندانه در روایت صادقانه از رویدادها نقش‌آفرین است.

نگاه حرفه‌ای به کارکردهای مجموعه و جریان سازی رسانه‌ای از جمله رسالت‌های مهم روابط عمومی است که بر اساس صحت، دقت و همچنین توجه به شاخص زمان و عمق نفوذ در مخاطب قابل ارزیابی است.

در واقع دایره مخاطب هر چقدر گسترده‌تر باشد اطلاع‌رسانی مؤثرتر است و این تأثیرگذاری ارتباط مستقیم با مخاطب شناسی دارد.

به نظر می‌رسد در شرایط کنونی جامعه و در عرصه مدیریت جهادی و تحقق دولت اسلامی نیازمند باز تعریف در الگوی مبتنی بر سبک مدیریت روابط عمومی و اطلاع‌رسانی نوین هستیم.

توجه به اهمیت نقش مردم در روابط عمومی و نگاه به ارتقای معنویت و اخلاق در جامعه هویت‌بخش و زمینه‌ساز برای ترویج گفتمان خدمت است.

با این رویکرد نقش‌آفرینی در عرصه جهاد تبیین و امیدآفرینی با تلفیق هنر، اطلاعات و رسانه مأموریت مهم روابط عمومی و اطلاع‌رسانی تراز انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب است.

یادداشتی به قلم امید مظفری

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار