خبرهای داغ:
به مناسبت دهه بصیرت و مقاومت، محفل جشن قرآن با حضور دانش آموزان دبستان پسرانه شهید امامی در مسجد امام حسن مجتبی (ع) سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۷۳۳۷
|
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با دهه بصیرت و مقاومت، ویژه برنامه جشن قرآن، ویژه دانش آموزان دبستان پسرانه شهید امامی با اجرای برنامه‌ های متنوع در مسجد امام حسن مجتبی (ع) سرخه در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) برگزار شد.

این برنامه با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسین احسانی با همکاری مجمع امام حسن مجتبی (ع) برپا شد.

احسانی در جمع کودکان بسیجی و خانواده های آن ها اظهار کرد: قرآن کتابی است که رستگاری انسان را رقم می‌زند. این کتاب آسمانی، انسان را از تاریکی‌های جهل و گمراهی به سوی رستگاری هدایت می‌کند.

او افزود: اجرای برنامه‌های قرآنی موجب نهادینه شدن آموزه‌های دینی و قرآنی در جامعه می‌شود. با در نظر گرفتن ظرفیت شبکه کانون‌های مساجد در این زمینه تمام تلاش خود را به‌کار بسته‌ایم تا پایگاه‌های قرآنی کانون‌های مساجد با اجرای برنامه‌های قرآنی مردمی بتوانند هرچه بیشتر انس با قرآن را به دل جامعه بیاورند و کرسی‌های تلاوت قرآن یکی از فعالیت‌های مؤثر در این زمینه است.

امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی (ع) تصریح کرد: این طرح در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص شکل‌گیری پایگاه‌های قرآنی در مساجد اجرا می‌شود.

احسانی با بیان اینکه تمام فعالیت‌ها باید با محوریت مساجد برگزار شود، بیان داشت: در این راستا محافل انس با قرآن کریم و کرسی تلاوت با حضور اعضای کانون و طی برنامه هایی با حضور دانش آموزان جهت آشنایی با فضای مسجد و انس با آن اجرا می شود.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار