خبرهای داغ:
به مناسبت میلاد حضرت زهرای مرضیه فاطمه زهرا (س)، جشن بانوی مهر با سخنرانی زهرا مهدوی نژاد و مولودی خوانی تبیانیان در سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۷۸۷۷
|
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه:به مناسبت میلاد حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا(س)، جشن بانوی مهر با سخنرانی زهرا مهدوی نژاد هادی سیاسی بسیج و طلبه حوزه علمیه و مولودی خوانی با همکاری مدرسه علمیه نجمیه، پایگاه بسیج طلاب، مجمع امام حسن مجتبی (ع) و پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه(س) در سالن اجتماعات مدرسه نجمیه، با حضور جمعی از بسیجیان و طلاب برگزار شد.

زهرا مهدوی نژاد ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه (س)، اظهار کرد: پیامبر اکرم (ص) حضرت فاطمه (س) را به‌عنوان الگو و اسوه برای تمام مردم عالم معرفی کرده‌است. مقام ایشان سیدة النساء الجنة است. زنان شیعه که مدعی پیرو حضرت فاطمه (س) هستند، ابعاد مختلف شخصیتی ایشان را نشناختند؛ درصورتی‌که برای تمدن‌سازی و تأثیرگذار بودن نیاز است که فاطمه (س) را به‌طور کامل شناخت.

او افزود: تبیین هویت زن مسلمان بیان داشت: در یکی از احادیثی از حضرت زهرا آمده است که هر کس کار خود را برای خداوند خالص کند خداوند موجی از انوار الهی را قلب او می‌تاباند و او را به درجات اعلا می‌رساند.

هادی سیاسی با بیان اینکه الگویی بهتر از حضرت زهرا (س) نمی‌تواند در عالم وجود داشته باشد، گفت: اگر امروز می بینیم که الگوهای غربی به جامعه ارائه شده است از کم کاری ما مسلمانان و شیعیان است.

مهدوی نژاد خاطرنشان کرد: الگودهی یکی از ابعاد شخصیتی فرد است. اگر ما نتوانیم حضرت فاطمه (س) را بشناسیم و ایشان را معرفی کنیم، نمی‌توانیم الگوی درستی را به زنان جامعه خود ارائه بدهیم.

او به نقل از مقام معظم رهبری گفت: در بحث هویت زن، غرب هیچ حرفی ندارد این ما هستیم که باید آنها را به چالش بکشیم نه اینکه آنها مسائلی را مطرح کنند و ما بخواهیم درصدد پاسخ به آنها باشیم. انسان‌ها وقتی هویت خود را باور داشته باشند به مرور زمان و با تغییر موقعیت تغییر نخواهند کرد مثلاً در بحث حجاب بانویی که با ازدواج حجابش تغییر می‌کند به هویت اصلی خود اعتقاد ندارد و این‌ها از ضعف هویت است.

سرمربی حلقات صالحین بسیج در ادامه اضافه کرد: دشمن روز به روز از ابزار و حقه‌های جدید استفاده می‌کند تا هویت و شخصیت زنان مسلمان را از آنها بگیرد. هویت یعنی مدیریت، یعنی یاد بگیرد که چگونه درست زندگی کند؟ کجا چه بپوشد؟ کجا حرف بزند؟ کجا گریه کند؟ و غیره.

مهدوی نژاد اذعان داشت: مقام معظم رهبری در دیدار با زنان نخبه فرمودند: اگر شما اقتدا به حضرت زهرا کنید و سعی کنید که از ایشان الگوگیری کنید، امدادهای غیبی را می‌بینید. دشمن هرروز سعی می کند کاری انجام دهد تا هویت، شخصیت و اقتدار زن را نابود کند. مدیریت زن این است که بداند در چه زمانی، چه کاری را انجام دهد. امروز ما هرچه داریم از اهل‌بیت ( ع)، به‌سبب زحمات حضرت زهرا (س) است. شما بانوان می‌توانید خیلی نقش‌ها را اجرا کنید. مهم‌ترین نقش شما در خانواده است. در انتخابات، می‌توانید با انتخابی درست آن را به همسر و فرزندانتان معرفی کنید.

لازم به ذکر است در این مراسم ضمن سخنرانی و مولودی خوانی و اجرای گروه سرود و مسابقه مادر دختری، از هم نامان حضرت فاطمه (س) تقدیر به عمل آمد‌.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار