خبرهای داغ:
مسوول تربیت بدنی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه از برگزاری ویژه برنامه پیاده روی بانوان به مناسبت دهه بصیرت و مقاومت در سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۸۵۸۹
|
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت دهه بصیرت و مقاومت و سالروز میثاق امت با ولایت پیاده روی خواهران بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه با حضور فرمانده پایگاه و مسوول تربیت بدنی این پایگاه مقاومت برگزار شد.

رحیمه دولتی در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در گرامیداشت دهه بصیرت، هفته مقاومت و چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی (شهیدالقدس( با حضور بانوان بسیجی از مسیر پایگاه تا میدان 9 دی انجام و در ادامه بسیجیان به پیاده روی در پارک بانوان در پرداختند.

او افزود: اهمیت دادن به ورزش‌های همگانی، پیاده روی خانوادگی، کوه پیمایی، کوهنوردی و غیره به سلامتی و شادابی افراد جامعه کمک می‌کند.

مسوول تربیت بدنی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) با اشاره به انجام بازی های فکری و بومی محلی در حاشیه این برنامه گفت: اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری و ورزشی با هدف امیدآفرینی انجام می گیرد.

دولتی با اشاره به برپایی پویش رهروان راه حاج قاسم در حلقات صالحین پایگاه بیان داشت: حلقه تربیتی و قرآنی در حلقه شهید حسن معمار همراه با تلاوت قرآن و بیان فضائل و چگونگی شهادت شهید سلیمانی و در حلقه تربیتی شهید علیرضا ابراهیمی با تلاوت سوره ملک و 6 هزار شاخه گل صلوات انجام شد.

او خاطرنشان کرد: در آستانه ولادت حضرت  زهرا (س) و در جهت ترغیب و تشویق به فرزندآوری، سرگروه و متربیان حلقه شهیدان قاضی، جهت عرض تبریک به متربی حلقه و شادباش برای قدم نو رسیده در منزل این بسیجی گردهم آمدند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار