خبرهای داغ:
شاهرود_فرمانده سپاه شاهرود بر حمایت و پشتیبانی همه جانبه از آمرین به معروف و ناهیان از منکر تاکید و گفت: همه ظرفیت‌های مجموعه سپاه می‌بایست برای احیاء فریضه امر به معروف و نهی از پای کار بیاید.
کد خبر: ۹۵۸۶۱۱۷
|
۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸

حمایت و پشتیبانی همه جانبه از آمرین به معروف و ناهیان از منکربه گزارش خبرنگار بسیج، سرهنگ عبدالله یونسیان فرمانده سپاه ناحیه شاهرود در نشست قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود بر اهمیت و ضرورت موضوع احیا امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه و خانواده بزرگ بسیج و سپاه تاکید کرد و افزود: جلسات بصورت منظم و ماهانه برگزار و جلسات کمیته‌های قرارگاه نیز برگزار گردد.
وی بر حمایت و پشتیبانی همه جانبه از آمرین به معروف و ناهیان از منکر تاکید و گفت: همه ظرفیت‌های مجموعه سپاه می‌بایست برای احیاء فریضه امر به معروف و نهی از پای کار بیاید.
حجت‌الاسلام عیسی سلیمانی دبیر قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه ناحیه شاهرود نیز با تشریح شرح وظایف قرارگاه و کمیته‌های شش گانه قرارگاه پرداخت.
جعفر اسماعیلی مسوول اجتماعی سپاه ناحیه شاهرود و دبیر کمیته بسیج قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه شهرستان، مهمترین معروفات و منکرات شهرستان، وضعیت اجرایی دستورالعمل حیات طیبه سفیران مهر، سفیران هدایت، شبکه ارشاد، شورای امر به معروف و نهی از منکر پایگاه‌ها و... را عنوان و بر ضرورت و استمرار برگزاری منظم جلسات با یک تقویم دقیق تاکید کرد.
سپس اعضا در خصوص نحوه پیاده سازی این دستورالعمل به بحث و گفتگو و تبادل نظر پرداختند و احکام مسوولیت کمیته ها، دستورالعمل و شرح وظایف اعضای قرارگاه در اختیار آنان قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها