خبرهای داغ:
همزمان با هفته بصیرت و مقاومت، نشست بصیرتی با محوریت حضور در انتخابات در پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۷۵۸۱
|
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت دهه بصیرت و مقاومت و بزرگداشت سالگرد شهید سلیمانی، نشست بصیرتی با موضوع حضور پرشور مردم در انتخابات با سخنرانی فاطمه پیوندی هادی سیاسی بسیج همراه با مراسم یادبود سردار شهید سید رضی موسوی به همت کارگروه فرهنگی در پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه برگزار شد.

این مراسم با پویش ختم 15 هزار صلوات و قرائت سوره الرحمن جهت شادی روح سردار شهید والامقام سید رضی موسوی مدافع حرم همراه بود.

پیوندی با اشاره به اهمیت شور وحضور مردم در انتخابات و هشت توصیه مقام معظم رهبری در این خصوص اظهار کرد: مقام معظم رهبری (مدظله) بر حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات توصیه دارند. ایشان در دوره های مختلف فرامین و سخنان قابل توجهی را در ارتباط با آحاد مختلف جامعه بیان کرده که ضرورت مشارکت مردم در انتخابات را نشان می دهد.

او افزود: مشارکت در انتخابات، کلید واژه پرتکرار در بیانات رهبر انقلاب در سخنرانی های مختلف ایشان است. مقام معظم رهبری فرمودند: اگر ما کاهش حضور مردم را داشته باشیم، از آن طرف افزایش فشارهای دشمن را خواهیم داشت، یعنی اینها با همدیگر به معنای واقعی کلمه یک نسبت معکوسی دارد.

هادی سیاسی بسیج تصریح کرد: لذا با توجه به تمامی فرمایشات مقام معظم رهبری امید است که حضور مردم در انتخابات پیش رو، پرشور و حداکثری باشد.

گفتنی است در ادامه به رشادت شهدای مدافع حرم اشاره شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار