خبرهای داغ:
بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: با هدف بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و ارج نهادن بر مقام شامخ مادران شهید، یادواره شهدای خانگی در سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۸۵۵۸
|
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با دهه بصیرت و مقاومت و با هدف بزرگداشت یاد و خاطره شهدا، یادواره شهدای خانگی به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه برگزار شد.

زهرا ادهم بسیجی این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در راستای تکریم از مادران شهدا ویژه برنامه یادواره شهدای خانگی با حضور مادر شهید حسین سنگسری در جمع دختران نوجوان، اعضای شورا و سرگروه های حلقات صالحین پایگاه برگزار و خاطرات این مادر از فرزند شهیدش عنوان و در پایان توسط خواهر شهید احسانی از این مادر شهید تجلیل شد.

او افزود: ️مراسم بزرگداشت دهه بصیرت و شهادت سید رضی موسوی همراه با مراسم سالگرد شهید سلیمانی با قرائت سوره الرحمن و با سخنرانی و مداحی زهرا مهدوی نژاد مربی حلقات صالحین در پایگاه برگزار شد.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) با اشاره به برگزاری حلقه صالحین شهید عباسعلی صفی در منزل یکی از متربیان حلقه گفت: جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر با اجرای گروه سرود دختران مهدوی از مدرسه حضرت معصومه (س) و مداحی برگزار و در پایان از هم نامان حضرت تجلیل شد.

ادهم یادآور شد: فضاسازی پایگاه به همت نوجوانان بسیجی و آماده‌سازی و بسته بندی پذیرایی از میهمانان توسط گروه جهادی سید ابراهیم سیادت انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها