خبرهای داغ:
در پیامی؛

فرمانده سپاه ناحیه سمنان شهادت آیت‌الله رئیسی را تسلیت گفت

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سمنان در پیامی شهادت رئیس‌جمهور و همراهان ایشان در پی حادثه سقوط بالگرد را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۶۰۰۴۷۳
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سرهنگ مرتضی عبداللهی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سمنان در پیامی شهادت رئیس‌جمهور و همراهان ایشان در حادثه سقوط بالگرد را تسلیت گفت.
متن این پیام به شرح زیر است:
إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
روح بلند آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا (ع) و خادم ملت ایران که در تمامی دوران مسیر خدمت، مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر لحظه‌ای آرام نداشت و بر عهد صادقانه خود با خداوند متعال، مجاهدانه ایستاد؛ به ملکوت اعلی پیوست تا این سید عزیز و همراهانش، به مصداق آیه شریفه فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ، به جمع یاران شهید خود ملحق شوند.
سپاه ناحیه شهرستان سمنان شهادت رئیس‌جمهور مردمی و بااخلاص آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، وزیر امور خارجه، نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی، استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهان شهیدشان را که حین انجام‌وظیفه به فیض شهادت نائل آمدند، به محضر حضرت ولی‌عصر (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف)، نایب برحقشان حضرت امام خامنه ای (مدظله‌العالی)؛ ملت شریف ایران و خانواده معزز ایشان تسلیت عرض کرده و برای شهدای این حادثه جان‌سوز علو درجات الهی را مسئلت می‌نماید.
بی شک با فقدان این خادم ملت در اراده مردم شریف ایران اسلامی خللی ایجاد نخواهد شد و در رسیدن به قله‌های تعالی و پیشرفت مصمم‌تر از قبل گام برخواهند داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار