خبرهای داغ:

مراسم بزرگداشت شهدای کرمان در پایگاه های بسیج سرخه برگزار شد

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله (ص) لاسجرد از برپایی مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی کرمان همراه با نشست بصیرتی در مسجد شهید بهشتی روستا خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۸۶۱۳
|
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با دهه بصیرت و مقاومت و هفته بزرگداشت مقام زن، نشست بصیرتی و جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) در مسجد شهید بهشتی روستای لاسجرد در سرخه با حضور بسیجیان و اهالی روستا به همت پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله (ص) برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین جلالی امام جماعت این روستا و از بسیجیان این پایگاه مقاومت در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: به مناسبت دهه بصیرت و شهادت شهید سید رضی موسوی، چهارمین سالگرد شهید سلیمانی، فضاسازی مسجد توسط بسیجیان همراه با مراسم بزرگداشت شهدای کرمان انجام شد.

او افزود: مراسم بزرگداشت مقام زن و مراسم سالگرد سردار دلها و بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی کرمان در مسجد شهید بهشتی روستا برپا و این برنامه با نشست بصیرتی و روشنگری همراه بود.

جلالی با اشاره به برپایی حلقه صالحین شهید نعمت الله شهادت در روستا گفت: جلسه با مسوول تعلیم و تربیت پایگاه جهت سازماندهی حلقات صالحین تشکیل و در جهت برپایی هرچه بهتر حلقات صالحین برنامه ریزی انجام شد.

او در ادامه اضافه کرد: برگزاری مسابقه فوتبال دستی نوجوانان پایگاه و گشت عملیاتی محله محور بسیج با حضور هشت نفر از بسیجیان پایگاه از ساعت بیست و دو تا دو و سی دقیقه از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

امام جماعت روستای لاسجرد بیان داشت: ایستگاه صلواتی شهدا در ایّام میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها، فرمانده دلاور سپاه اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی، شهدای مظلوم حادثه غمبار گلزار شهدای کرمان در آستان مقدس امامزادگان سیدرضا و سیدعلی اکبر (ع) و گلزار شهدای لاسجرد توسط بسیجیان پایگاه برگزار شد.

گفتنی است مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و شهادت سید رضی موسوی به همت پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) سرخه در حسینیه روستای عبدالله آباد برگزار و مراسم قرائت دعای کمیل به نیابت از شهدای تروریستی کرمان و شهید یزدان نوروزی در روستای عبدالله آباد برپا شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار