خبرهای داغ:
بسیج جامعه زنان ناحیه سرخه در محکومیت جنایت تروریستی در گلزار شهدای کرمان بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۶۸۳۷۰
|
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، بسیج جامعه زنان ناحیه سرخه _حوزه مقاومت بسیج خواهران کوثر، در پی حمله تروریستی به زائران گلزار شهدای کرمان و شهادت تعدادی از مردم مظلوم ایران اسلامی بیانیه ‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم رب الشهداء والصدیقین

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا (الأحزاب ۲۳)

بار دیگر سفاکان جنایتکار با حمایت استکبار خونخوار جهانی جنایت دیگری را رقم زدند و زبونی و حقارت دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و مزدورانش را آشکارتر کردند.

ترور و شهادت زنان و مردان و کودکانی که برای گرامیداشت سالگرد شهادت سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان، با شور و عشق فراوان گردهم آمده بودند، چیزی جز رذالت، استیصال ،زبونی وحشی گری عوامل پلید استکبار و صهیونیسم بین الملل نمی‌تواند باشد.

شهادت غریبانه زائران عزیز و مظلوم مرقد پاک سردار دل‌ها مردم انقلابی ایران و خصوصا مردم شهیدپرور کرمان را درسوگ و ماتم نشاند.

بدون تردید جنایت وحشیانه صهیونیست‌ها و حامیان و هم پیمانان آن‌ها موج بیداری جهانی و تشدید تنفر و انزجار از این نماد مجسم ابلیس را در پی خواهد داشت.

خون این شهدا امضایی دیگر بر شقاوت رژیم صهیونیستی است رژیم غاصب که امروز از جبهه مقاومت ضربان سنگینی خورده است و با نسل کشی در غزه و ترور سران مقاومت و مبارزین راه حق به دنبال دستاوردسازی برای خود است به خوبی میداند که بیش از هر زمان دیگری با پایان عمر نکبت بار خود نزدیک تر شده است .

حاشا که ملت ایران، که سلیمانی‌ها فدای راه عاشورا کرده‌ست، با چنین ضربه‌هایی دست از آرمان‌هایش بردارد و از مسیر حق و راه قدس، عقب بنشیند.

در پایان ضمن عرض تسلیت شهادت مظلومانهٔ هم‌وطنانمان محضر حضرت صاحب الامر (عج)، رهبر معظم انقلاب، خانواده‌های معظم این شهدا و عموم مردم ایران؛ اعلام می‌داریم که همراه با تمامی برادران و خواهران مجاهدمان در جبهه مقاومت، تا پای جان در مسیر مبارزه حق علیه باطل ایستادگی می‌کنیم و تا حذف رژیم منحوس صهیونیستی که مصداق عینی ظلم در عصر حاضر است، از پای نخواهیم نشست و «تا مبارزه هست ما هستیم».

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار