خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه سمنان از اجرای 124 عنوان برنامه در طول هفته بسیج سازندگی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۷۰۱۰
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۴

رضایی، مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان اظهار کرد: شجره طیبه بسیج و ترویج تفکر بسیجی بر مبنای آرمان های مقدس انقلاب اسلامی و منویات داهیانه امامین انقلاب، زمینه ساز تداوم و رمز بقا و اقتدار روزافزون جمهوری اسلامی ایران است.

وی گفت: سازمان مردمی بسیج سازندگی تبلور جوهره حرکت انقلاب اسلامی جوانان ایران اسلامی است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه سمنان عنوان کرد: تشکیل بسیج سازندگی حاصل دوراندیشی و تدابیر عالمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و از الطاف الهی و برکات انقلاب اسلامی محسوب می شود که امروز به نماد مجاهدت و خدمت به مردم در عرصه های مختلف به ویژه عمران، اشتغال، محرومیت زدایی و توسعه تبدیل شده است.

وی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به موثر بودن حرکتهای جهادی فرمودند«هر جا انقلابی عمل کردیم پیش رفتیم؛ هر جا از انقلابی‌گری و حرکت جهادی غفلت کردیم عقب ماندیم»، بنابراین در این برهه حساس و پیچ تاریخی که جامعه نیازمند امید آفرینی، اعتماد سازی و اطمینان بخشی بین آحاد مردم به خصوص نسل جوان در خصوص دستاوردها و پیشرفت های نظام اسلامی است، نقش آفرینی گروه های جهادی در عرصه های مختلف خدمت رسانی بیش از پیش ظهور و بروز یافته است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه سمنان عنوان کرد: 1۰۲ گروه جهادی شهرستان سمنان به مناسبت هفته بسیج سازندگی با شعار" همه با هم بسیج خدمت رسانی" در ۱۳ عرصه ۱۲۴ عنوان برنامه را در سطح شهرستان اجرا خواهند کرد.

رضایی گفت: گلباران مزار مطهر شهدا، دیدار شورای جهادی و جهادگران شهرستان با امام جمعه محترم، افتتاح پروژه های آسفالت جاده، قنات و حمام دام روستایی و برپایی میز خدمت در نماز جمعه از جمله مهمترین برنامه های این هفته است.

وی بیان کرد: حضور فعالان اقتصاد مقاومتی و تولیدکنندگان محصولات صندوق های قرض الحسنه و گروه های جهادی در نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی استان، دیدار با خانواده جهادگر آسمانی، تجلیل از جهادگران برتر، اجرای عرصه های جهادی و خدمت رسانی نظیر پزشکی و بهداشت و سلامت، مرمت و بهسازی منازل محرومین، تهیه بسته های معیشتی و توزیع جهیزیه بین زوجین نیازمند، برگزاری کلینیک سیار دامپزشکی، بازدید از واحدهای تولیدی با هدف عارضه یابی و رفع موانع تولید از دیگر برنامه های شاخص این هفته به شمار می رود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار