خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) از اهدای دو عدد وام صندوق کارگشایی ولایت مسجد جمعه به افراد مورد نظر خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۱۰۵۴
|
۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به همت پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) و همکاری هیئت امنا مسجد جمعه در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه، مراسم قرائت زیارت آل یاسین با نوای علی اکبر مونسان و قرائت سوره جمعه و دعای کمیل در این مسجد با حضور خواهران و برادران نمازگزار برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسین عربی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه ها در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در طول سال و در طی مناسبت های مختلف ویژه برنامه های متنوعی با یاری بسیجیان در مسجد و محله برگزار و با استقبال خوبی همراه است.

او افزود: به همت مسوول تربیت بدنی پایگاه سالن فوتسال حلقه جوانان شهید حسین سماوی در سالن ورزشی امام خمینی (ره) و پخش مستقیم بازی پرسپولیس و النصر در مسجد برای نوجوانان حلقه شهید محمدحسن دولتی انجام و با استقبال خوبی همراه بود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) با اشاره به برپایی حلقه جوانان شهید حسین سماوی گفت: حلقه نوجوانان شهید محمد حسن دولتی نیز در پایگاه برپا و دو عدد وام به همت صندوق کارگشایی ولایت مسجد جمعه به دو نفر پرداخت شد.

عربی بیان داشت: همچنین به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) در این محله جلسه ی فرمانده با اعضای شورای پایگاه در جهت برگزاری ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس تشکیل و نظافت مسجد جمعه و پایگاه به همت گروه جهادی شهید محمد تقی پیوندی انجام و در پایان از جهادگران و خادمان پذیرایی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار