خبرهای داغ:

ستاد اجلاسیه شهدای شهرستان سرخه با امام جمعه استان سمنان دیدار کردند

در آستانه برگزاری یادواره شهدای شهرستان سرخه، اعضای ستاد یادواره شهدای شهرستان با حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۵۴۰۵۲۳
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، اعضای ستاد اجلاسیه شهدای شهرستان سرخه همراه با حجت الاسلام والمسلمین مهدی اشرف امام جمعه شهرستان با حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان و امام جمعه استان دیدار کردند.

حجت الاسلام و المسلمین مطیعی در این جمع با اشاره به سخنان شهید مطهری اظهار کرد: یاد شهید، شرکت در حماسه شهید است. در واقع ما می خواهیم خودمان را به شهدا نزدیک کنیم و الا آن ها نیازی ندارند.

او افزود: شهدا به عنوان سرمایه های ما هستند و باید از آن ها بهره های بسیاری ببریم. برگزاری یادواره های شهدا بسیار ارزشمند بوده و نتایج اخروی را به همراه خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تصریح کرد: در برگزاری اجلاسیه ها و کنگره ها باید نیروسازی و کادرسازی داشته و ضمن استفاده از پیشکسوتان و تجربیات آن ها با رویکرد ورود جوانان و دادن مسئولیت به آن ها همراه باشد.  

مطیعی با اشاره به اهمیت تاثیرگذاری یادواره های شهدا گفت: هر یادواره شهدا که هر سال برگزار می شود، باید نسبت به یادواره سال های گذشته متفاوت بوده و وجه تمایزی با آن داشته باشد. ابتکار عملی جدید در آن به کار رفته و یا ویژگی خاص داشته و بهره وری ما نسبت به سال گذشته از آن بیش تر باشد.

گفتنی است سومین اجلاسیه شهدای شهرستان سرخه ۱۲، ۱۳ و ۱۴ مهرماه سال جاری در جوار گلزار شهدای سرخه همراه با برنامه‌ های بازخوانی عملیات های دفاع مقدس، رونمایی از کتاب فرهنگ نامه شهدای شهرستان، نمایشگاه های فرهنگی و ادوات نظامی برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار