خبرهای داغ:

بسیجیان جهادگر به یاری باغدار سرخه ای رفتند

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه گفت: در راستای تداوم همدلی، جهادگران بسیجی سرخه به یاری یکی از باغداران رفته و بارهای درخت او را جابه جا کردند.
کد خبر: ۹۵۴۱۰۴۹
|
۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با آغاز هفته پر افتخار دفاع مقدس فضاسازی پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه با یاری نوجوانان و جوانان بسیجی پایگاه انجام شد.

محمدرضا امامی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج با ‌گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا و رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی اظهار کرد: هشت سال سلحشوری، پایمردی و حماسه عاشورایی فرزندان این مرز و بوم در مقابله با تهاجم دشمن برگ زرینی از عزت و سربلندی ایران اسلامی را به ثبت رساند.

اوافزود: ملت ایران در دوران دفاع مقدس با تکیه بر قدرت ایمان و روحیه شهامت، ایثار و شهادت طلبی ضمن شکست متجاوزان، حماسه های ماندگاری خلق کرد که  ناگفته های فراوانی دارد و پرداختن به هر یک از آنها موجب ارتقای روحیه تلاش و خوداتکایی خواهد شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ادامه داد: در این راستا فضاسازی پایگاه و محله به همت بسیجیان انجام و گشت محله محور بسیج همراه با رزمایش دفاع از مقر و کلاس توجیهی برگزار شد.

امامی یادآور شد: همزمان با برپایی میقات صالحین در مصلی نماز جمعه سرخه، بسیجیان و متربیان حلقات صالحین حضور پرشوری در برنامه داشته و پذیرایی از نماز گزاران نماز جمعه توسط بسیجیان انجام گرفت.

او با اشاره به رگزاری منظم حلقات صالحین پایگاه اضافه کرد: حلقه نوجوانان شهید هادی ذوالفقاری در مسجد امام صادق (ع) با موضوع نهج‌البلاغه و حلقه شهید ابراهیم هادی در پایگاه تشکیل شد.

امامی با اشاره به تداوم رزمایش و کمک های مومنانه در محله گفت: اردوی جهادی نیم روزه توسط بسیجیان گروه جهادی پایگاه جهت جابجایی درختان پسته یکی از باغداران شهرستان انجام شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار