خبرهای داغ:
مربی حلقات صالحین سرخه گفت: امروز باید به دفاع مقدس پرداخته شود چرا که منافقین داخلی و دشمنان خارجی نمی خواهند سال های جنگ تحمیلی، دفاع مقدس خوانده شود، آنان به دنبال تقدس زدایی هستند.
کد خبر: ۹۵۴۰۵۳۶
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) نشست بصیرتی با سخنرانی فاطمه پیوندی هادی سیاسی و مربی حلقات صالحین همراه با قرائت قرآن به یاد شهدای دفاع مقدس و شهدای امنیت و زیارت آل یاسین در جمع خواهران بسیجی برگزار شد.

پیوندی در جمع بسیجیان ضمن تبریک هفته پرافتخار دفاع شکوهمند مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس دانشگاه بزرگی برای تربیت نیروی انسانی بوده و در حوزه‌های مختلف دستاوردهایی برای کشور به همراه داشته است و سال های جنگ، دانشگاه بزرگی برای تربیت و کادرسازی نیروها بوده است.

او افزود: امروز باید به دفاع مقدس پرداخته شود چرا که منافقین داخلی و دشمنان خارجی نمی خواهند سال های جنگ تحمیلی، دفاع مقدس خوانده شود، آنان به دنبال تقدس زدایی هستند.

مربی حلقات صالحین بیان داشت: دفاع مقدس و جنگ تحمیلی موضوع بسیار مهمی بوده، مرور بر این رویداد مهم تاریخی و سرنوشت‌ساز برای همه ما لازم است و فکر می‌کنم هم ما و هم کسانی که نسل جدید این نظام هستند باید با زوایای این تاریخ پر فراز و نشیب آشنا شوند.

پیوندی اضافه کرد: موضوع اصلی این است که جمهوری اسلامی شروع کننده جنگ نبود بلکه ایران در مقام دفاع در این جنگ حضور یافت و آغاز کننده، رژیم بعث عراق بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار