خبرهای داغ:

از فضاسازی محله تا ویژه برنامه روایتگری دفاع مقدس در سرخه

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) سرخه از فضاسازی پایگاه و محله به مناست آغاز هفته دفاع مقدس و برگزاری برنامه های متنوع در این ایام خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۱۱۵۰
|
۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با آغاز هفته شکوهمند دفاع مقدس، فضاسازی پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) سرخه همراه با آماده سازی بنر پایگاه به همت گروه تبلیغات این پایگاه مقاومت و کانون انتظار مسجد ولی عصر (عج) در این محله انجام شد.

مهدی فیض فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما با ‌گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا و رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی اظهار کرد: هشت سال سلحشوری، پایمردی و حماسه عاشورایی فرزندان این مرز و بوم در مقابله با تهاجم دشمن برگ زرینی از عزت و سربلندی ایران اسلامی را به ثبت رساند.

او افزود: این ایام یادآور دفاع مشروع ملتی غیور‌ است که با تمام وجود با تکیه بر ایمان و اعتقاد قلبی و ‌رهبری‌های حکیمانه امام راحل (ره) از سرزمین‌، شرافت و عزت کشورمان دفاع کردند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) ادامه داد: در این راستا فضای سازی و آماده سازی مسجد به همت گروه تبلیغات انجام و بسیجیان و نمازگزاران مسجد ولی‌عصر (عج) گرد هم آمدند و یاد و خاطره شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع از میهن اسلامی را گرامی‌ داشتند.

فیض با اشاره به اجرای گروه سرود آسمان در مراسم جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز با حضور رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان در فرهنگسرای باران اضافه کرد: همچنین با همکاری کانون انتظار مراسم گرامیداشت با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین محمود نطنزی همراه با ارائه برنامه‌های پایگاه بسیج و مسجد ولی عصر (عج) در این روزها، خاطره گویی رزمنده سرافراز احمد داوودی، پخش کلیپ و مسابقه برگزار شد.

او با اشاره به برپایی جلسه گروه کتابخوانی ویژه پایه های اول تا ششم در کلاس های مجزا گفت: جلسه گروه قرآنی با موضوع بررسی فایل های قرائت اعضای کلاس قرآن و اهدای کارت مسیر سعادت ۵ به اعضای شرکت کننده در طرح از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) بیان داشت: همچنین برنامه های متنوع ورزشی و علمی در جهت ایجاد اوقات شاد و مفرح برای نونهالان و نوجوانان در رشته های پینگ پنگ، فوتبال دستی، بازی های هیجانی و فکری برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار