خبرهای داغ:

70 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در سرخه برگزار می شود

فرماندار شهرستان سرخه از برگزاری 70 عنوان برنامه به همت دستگاه های اجرای در طول هفته دفاع مقدس و هفته وحدت در سطح شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۱۳۴۰
|
۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با آغاز هفته شکوهمند و افتخارآفرین دفاع مقدس، نشست خبری تبیین برنامه‌های هفته دفاع مقدس با حضور اصحاب رسانه در سالن جلسات فرمانداری شهرستان سرخه برگزار شد.

حجت اله کرمانی در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی این دفاع پرافتخار اظهار کرد: به همت 9 مجموعه دستگاه اجرایی، حوزه بخشداری مرکزی و روستاها ویژه برنامه‌های متنوعی در سطح شهرستان برنامه ریزی و در قالب 70 عنوان برنامه شاخص و عمومی برگزار خواهد شد.

او افزود: همزمان با ورود به هفته دفاع مقدس، ویژه برنامه «جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز» با هدف تجلیل از پیشکسوتان عرصه جهاد، شهادت، ایثار و مقاومت در فرهنگسرای باران شهرستان برگزار شد.

فرماندار شهرستان با اشاره به برپایی گردهمایی بزرگ جوانان در فرهنگسرای باران سرخه همزمان با تقارن هفته دفاع مقدس و هفته وحدت گفت: هدف از اجرای تمامی این برنامه‌ها تقویت وحدت و ایجاد روحیه نشاط و شادابی اجتماعی است و در این راستا از تمام ظرفیت‌ها و امکانات بهره خواهیم گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار