خبرهای داغ:

یادواره شهدای روستای لاسجرد برگزار شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستای لاسجرد در سرخه از برگزاری یادواره شهدای روستا و 6 شهید گمنام در جوار امامزادگان سیدرضا (ع) و سیدعلی اکبر (ع) روستا خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۰۹۲۷
|
۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، مراسم باشکوه یادواره شهدای لاسجرد و 6 شهید گمنام به همت پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) و محمد رسول الله روستای لاسجرد در سرخه برگزار شد.

راضیه شهادت فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این مراسم در خصوص جزئیات برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: یادواره شهدای روستا با سخنرانی سردار سیدمحمدتقی شاهچراغی معاون سیاسی وزیر کشور، با حضور پرشور و مشارکت و همیاری بسیجیان و مردم شهید پرور روستا و دوستداران شهدا و انقلاب برگزار شد.

او افزود: در این راستا فضاسازی محوطه امامزادگان سیدرضا (ع) و سیدعلی اکبر (ع) به همت خواهران و برادران بسیجی آذین بسته و فضاسازی انجام شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) با اشاره به طبخ سمنو و توزیع بین اهالی روستا ادامه داد: همچنین در جهت برپایی این برنامه مبلغ 22 میلیون ریال به همت جهادگران بسیجی و بانیان جمع آوری و صرف برگزاری این مراسم شد.

شهادت خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس جلسه هماهنگی جهت برنامه ریزی برنامه های اجرایی در طول ایام و نشست سرگروه ها و مربی با محوریت برپایی حلقات صالحین و ارسال گزارش های ماهیانه تشکیل شد.

او با اشاره به برپایی ایستگاه صلواتی شهدا در روستا گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس ویژه برنامه روایتگری راوی دفاع مقدس و با حضور مردم شهید پرور لاسجرد در مسجد شهید بهشتی برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار