خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) سرخه از فضاسازی و آذین بندی پایگاه و خیابان های محله به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۰۶۹۷
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با آغاز هفته شکوهمند دفاع مقدس پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه آذین بندی و فضاسازی شد.

محمدرضا جلال فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج ضمن تبریک آغاز هفته افتخارآفرین دفاع مقدس و بزرگداشت یاد و خاطر دلاورمردان عرصه شهادت و استقامت اظهار کرد: در آستانه فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و در راستای اشاعه فرهنگ ایثار،مقاومت و شهادت و زنده نگه داشتن جانفشانی و از خودگذشتگی ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس آذین بندی و فضاسازی پایگاه انجام و در طول هفته برنامه های متنوعی برگزار خواهد شد.

او با اشاره به برپایی منظم حلقات صالحین شهید ادهم و شهید علیرضا ابراهیمی در مسجد امام حسن مجتبی (ع) افزود: در راستای اجرای برنامه های تابستانه پایگاه فعالیت ورزشی فوتبال دستی و گل کوچیک در رده نوجوانان و نونهالان با استقبال خوبی برپا و ورزش مفرح والیبال در سالن ورزشی امام خمینی (ره) سرخه برگزار شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) با اشاره به پخش فیلم برای بسیجیان در پایگاه گفت: برگزاری کلاس کتابخوانی در کانون کمیل بن زیاد جهت ترغیب نوجوانان و نونهالان به مطالعه از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار