خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) سرخه گفت: امروز جوانانی هستند که جنگ را ندیدند و بر بازماندگان دفاع مقدس است كه این خاطرات دوران دفاع مقدس را برای آنان بازگو كنند
کد خبر: ۹۵۴۱۴۳۰
|
۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با هفته دفاع مقدس پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) و فضاسازی محله به همت کارگروه جهاد فرهنگی امام حسن مجتبی (ع) با عکس شهدا و سنگرهای شهیدان فضاسازی شد.

محمدرضا جلال فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه برنامه های اجرایی در هفته پرافتخار دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: انقلاب اسلامی برگرفته از مكتب عاشورا و راه سیدالشهدا (ع) است و آنچه كه در دفاع مقدس رزمندگان ما بدان عمل كردند، همان شعار هیهات مناالذله امام حسین(ع) است كه ظلم‌ستیزی، مبارزه با استبداد، كمك به مظلوم و احیای دین و امر به معروف و نهی از منكر بود و تبدیل به درسی برای تمام آزادگان جهان شد.

او افزود: امروز جوانانی در عرصه فرهنگی در تلاش هستند تا با دشمن مقابله كنند اما جنگ را ندیدند و بر بازماندگان دفاع مقدس است كه این خاطرات دوران دفاع مقدس را برای آنان بازگو كنند تا آنان هم با آنچه در این ۸ سال اتفاق افتاد، آشنا شود و بدانند كه چگونه می‌توان در مقابل ظلم و استكبار ایستادگی كرد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) اضافه کرد: در این راستا ضمن فضاسازی پایگاه و محله اسلامی کریم اهل بیت (ع)، کلاس عقیدتی در پارک ۸ شهریور با حضور بسیجیان برگزار و در پایان پذیرایی و توزیع اطعام توسط کارگروه جهاد سازندگی انجام شد.

جلال بیان داشت: همچنین حلقات صالحین شهید محمد تقی فیض و شهید علیرضا ابراهیمی در گردهمایی حلقات صالحین بسیج (میقات صالحین) در مصلی نماز جمعه سرخه حضور یافته و حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف امام جمعه شهرستان از این حلقات بازدید کرد.

لازم به ذکر است بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) روستای عبدالله آباد در سرخه با هدف گرامیداشت هفته دفاع مقدس با رزمنده و ایثارگر هشت سال دفاع مقدس علی رهایی دیدار و از او تجلیل کردند.

همچنین به همین مناسبت امام جمعه شهرستان و سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه در جمع مردم روستای عبدالله آباد حضور یافتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار