خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله لاسجرد همزمان با هفته دفاع مقدس از فضاسازی پایگاه و روستا همراه با برپایی ویژه برنامه ها و دیدار با خانواده شهدا خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۱۴۲۹
|
۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با آغاز هفته پرشکوه دفاع مقدس، آیین فضاسازی و نصب بنر به همت پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله روستا لاسجرد در سرخه در روستا انجام شد.

علی اکبر معینیان فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای دوران پرافتخار دفاع مقدس اظهار کرد: هدف از بزرگداشت هفته دفاع مقدس، یادآوری و بازخوانی گوشه ای از ایثارگری و رشادت های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس و انتقال آن به نسل جوان جامعه است.

او با بیان اینکه هدف از بزرگداشت هفته دفاع مقدس، نمایش اقتدار و عظمت نظام اسلامی است، افزود: این اقتدارو صلابت مرهون درایت و هوشمندی رهبر فرزانه انقلاب و از برکت خون شهیدان است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله با اشاره به اینکه در این راستا فضاسازی پایگاه و محله با یاری بسیجیان انجام شد، گفت: اعضای شورای پایگاه همراه سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان با رزمندگان دفاع مقدس در روستا دیدار کردند.

معینیان ادامه داد: جهت گرامیداشت آن روزهای پر افتخار، مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با روایتگری محمد احسانی از فرماندهان دفاع مقدس با حضور مردم شهید پرور و بسیجیان لاسجرد در حسینیه روستا برپا شد.

او با اشاره به برگزاری نشست اعضای شورای پایگاه با محوریت برنامه ریزی هفته دفاع مقدس بیان داشت: گشت محله محور با حضور 6 نفر از بسیجیان پایگاه از ساعت از ساعت بیست و سه تا دو و سی دقیقه بامداد ادامه داشت.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله با اشاره به اجرای مداوم حلقات صالحین و طرح تابستامه نوجوانه های صالحین در روستا گفت: کلاس آموزش قرآن در حلقه نونهالان و حلقه شهید نعمت الله شهادت با حضور مسوول تعلیم و تربیت پایگاه برگزار و متربیان این حلقه در کتابخانه شهید شهروی روستا جهت انجام بازی های گروهی حضور یافتند.

معینیان یادآور شد: در راستای ارج نهادن بر مقام شامخ شهدا و خانواده های معظم آن ها دیدار با خانواده شهید علی اکبر منیری با حضور مدیر پست بانک استان سمنان و جمعی دیگر از مسئولان انجام و در ابتدا با حضور در گلزار شهدا و ضمن قرائت فاتحه بار دیگر با هدای و آرمان های آن ها تجدید میثاق کرده و در ادامه با حضور در منزل خانواده شهید علی اکبر منیری وصیت نامه شهید قرائت و در پایان از مادر شهید بزرگوار بابت زحمات و صبر زینبی با لوح تقیدر تشکر و قدردانی شد.

او در خاتمه عنوان کرد: همچنین به مناسبت شهادت امام حسن عسکری (ع) مراسم سخنرانی و عزاداری با حضور خواهران و برادران بسیجی و عموم اهالی روستا برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار