خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) از دیدار بسیجیان جهادگر با بانوان سالمند و بیمار محل اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه در راستای رزمایش جهادگران فاطمی 3 خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۲۳۸۶
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در رزمایش جهادگران فاطمی ۳، گروه جهادی شهید محمد باقر اسدی نژاد پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) سرخه با تعدادی از بانوان سالمند محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) دیدار کردند.

 فاطمه ادهم مسوول این گروه جهادی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: این دیدارها باعث شادابی و نشاط و حس ارزشمندی بانوان سالمند خواهد شد. بانوانی که تا دیروز مادر جوانی بودند و حالا کوله باری از تجربه بر پیشانی و دستان آنها نقش بسته است.

او افزود: ما در این دیدارها با سالمندان به گفتگو می‌نشینیم و آنها نیز از خاطرات دوران جوانی و زندگی خود می‌گویند که این صحبت ها و دیدارها حس امید به زندگی و فراموش نشدن را در آنها تقویت می‌کند.

مسوول جهادی پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) در ادامه خاطر نشان کرد: در این دیدارها سعی می‌شود تا با کمک خیرین اقداماتی از قبیل نظافت منزل، خرید مایحتاج زندگی و یا اهدای مواد خوراکی، پوشاک و غیره نیز انجام شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار