خبرهای داغ:
فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه از برپایی نمایشگاه اسوه، با هدف ارائه گزارش عملکرد یکساله پایگاه های منتخب شهرستان سرخه در تاریخ 25 تا 27 مرداد سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۲۶۰۵
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، جلسه توجیهی فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج واجد شرایط حضور در نمایشگاه اسوه با حضور سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه در سالن جلسات ناحیه برگزار شد.

سرهنگ ادهم در حاشیه این نشست در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: بسیجیان و پایگاه‌های مقاومت بسیج در همه عرصه‌ها در کنار مردم و انقلاب بوده و در این مدت از هیچ تلاشی در راستای پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی دریغ نکردند.

او افزود: در این نمایشگاه که به مدت سه روز برگزار می‌شود، دستاوردهای پایگاه‌های بسیج ارائه شده و هدف آن مهارت آموزی و انتقال تجربیات موفق این پایگاه‌ها است.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه خاطرنشان کرد: استکبار سعی دارد دستاوردهای بسیج و پایگاه‌های مقاومت در سطح کشور را کمرنگ جلوه دهد لذا برپایی چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند مردم و نسل جدید را با ظرفیت پایگاه مقاومت آشنا کند.

ادهم تصریح کرد: نمایشگاه اسوه، با هدف ارائه گزارش عملکرد یکساله پایگاه های منتخب شهرستان سرخه و ارزیابی پایگاه های شرکت کننده، از مورخه ۲۵ تا ۲۷ مرداد ماه در مصلای نماز جمعه سرخه برگزار خواهد شد.

او خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های مهم در بسیج، برگزاری جشنواره اسوه به‌منظور ایجاد فضای رقابتی بین پایگاه‌های بسیج و ایجاد شور و اشتیاق در بین بسیجیان برای خدمت بیشتر به مردم و تبیین ارزش‌های اسلامی است که در مرحله‌های شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود.

گفتنی است در این جلسه در خصوص نحوه برپایی نمایشگاه و جزئیات آن گفتگو و تبادل نظر و در پایان تصمیماتی اتخاذ شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار