خبرهای داغ:

از نظافت مسجد تا حضور در پایگاه انتقال خون بسیجیان سرخه ای

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) سرخه از غبارروبی مسجد جمعه و حضور جوانان بسیجی در سازمان انتقال خون سمنان در راستای رزمایش جهادگران فاطمی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۲۲۱۵
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای رزمایش جهادگران فاطمی 3، نظافت و غبارروبی مسجد جمعه در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه توسط نوجوانان جهادی شهید مجتبی سبوحی پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) انجام شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسین عربی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) در حاشیه این در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به به جایگاه بهداشت و نظافت به ویژه اماکن مقدسی چون مسجد در معارف اسلامی اظهار کرد: آیات و روایات بسیاری در توصیه بر بهداشت فردی و اجتماعی قبل از ورود به مسجد، حین ورود و داخل مسجد از پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) به دست ما رسیده است.

او افزود: مانطور که مومنین نظافت و پاکیزیگی را برای خانه خود می پسندند محیط مقدس مسجد را که عبادتگاه بندگان خالص خداست، می بایست پاک نگه دارند. فضیلت این عمل به قدری است که رسول اکرم (ص) فرموده اند: «هرکس مسجدی را جاروب کند، خداوند برایش صواب آزاد کردن برده ای را می نویسد و هرکس از مسجد ذرات ریز و گرد و خاک را که در چشم می رود بیرون کند خداوند بزرگ و بلند مرتبه برایش دوبرابر از رحمتش را می نویسد.»

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) ادامه داد: در این راستا نوجوانان بسیجی پایگاه با حضور در مسجد اقدام به نظافت و غبارروبی مسجد جمعه کردند.

عربی ادامه داد: همچنین جمعی از بسیجیان حلقه صالحین شهيد حسین سماوی در پایگاه انتقال خون استان سمنان جهت اهدای خون به نیت شهدای کربلا حضور یافتند.

او با اشاره به برگزاری نشست جهاد تبیین در جمع نمازگزاران مسجد گفت: در قالب طرح نو+جوانه‌های صالحین برنامه تفریحی به استخر غدیر سرخه ویژه و بازی فوتبال در حلقه شهید محمد حسن دولتی برگزار شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) یادآور شد: همچنین همت گروه جهادی شهید مجتبی سبوحی، طبخ و توزیع غذای گرم بین عزاداران حسینی انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار