خبرهای داغ:

رزمایش جهادگران فاطمی ۳ به همت پایگاه حضرت آسیه (س) سرخه آغاز شد

رزمایش جهادگران فاطمی ۳ در پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) سرخه با نظافت و غبارروبی مسجد امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) آغاز شد.
کد خبر: ۹۵۳۱۷۴۵
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی 3 در سطح شهرسان سرخه، جهادگران فاطمی پایگاه آسیه (س) سرخه اقدام به نظافت و غبارروبی مسجد محله کردند.

سمیه ادهم فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این اقدام جهادی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: خداوند به تکریم مساجد تاکید ویژه ای داشته است، به طوری که به حضرت ابراهیم (ع) و حضرت اسماعیل (ع) مقام خادمی مسجد را اعطا و آن بزرگواران را به مقام پاگیزگی و نظافت مساجد سفارش کرد.

او افزود: به همین منظور با توجه به پشت سر گذاشتن مراسم های عزاداری دهه اول محرم الحرام، گروه جهادی شهید محمدباقر اسدی نژاد پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) در رزمایش جهادگران فاطمی ۳، اقدام به نظافت و غبارروبی فضای داخلی، حیاط و آشپزخانه های مسجد امام حسن مجتبی(ع) کردند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) خاطرنشان کرد: البته غبارروبی مسجد و نظافت این مکان مقدس در تمام طول سال و در ایام و مناسبت‌های مختلف توسط این گروه جهادی انجام می شود و این کار جهادی طی دو روز توسط خواهران جهادگر پایگاه مذکور انجام شد.

ادهم در ادامه اضافه کرد: در راستای برگزاری کلاس های نوجوانه های صالحین، جلسه دوم کلاس تولید محتوا، آموزش نرم افزارهای موبایلی در قالب طرح اوقات فراغت تابستانه نوجوانه‌ها در پایگاه برگزار و مسوول تعلیم تربیت پایگاه از این کلاس بازدید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار