خبرهای داغ:

مراسم تجلیل از اصحاب رسانه در فرمانداری سرخه برگزار شد

به مناسبت هفدهم مرداد ماه، ویژه برنامه تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان سرخه در سالن جلسات فرمانداری سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۳۲۱۵۴
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با هفدهم مرداد ماه، شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار، نشست تجلیل از خبرنگاران این عرصه در دفتر فرماندار شهرستان سرخه در فرمانداری شهرستان برگزار شد.

حجت اله کرمانی فرماندار شهرستان در این برنامه با اشاره به اینکه خبرنگاران، خط مقدم جبهه ای هستید که قرار هست بخش مطالبه گری مردم را انجام دهید، اظهار کرد: لذا به زعم من خبرنگار، حرفه ای را آغاز کرده، با آن دست و پنجه کرده و با آن زندگی می کند که جدای از آنچه صحت خبر محسوب می شود، قطعاً بی طرفی را باید در آن لحاظ کند و از طرفی حق گویی در تهیه و تنظیم خبر وجود داشته باشد و نهایتاً به مطالبه گری منتهی شود.

او افزود: ما زنده ایم، پویاییم، خلاقیم و امید داریم به واسطه اینکه آنچه در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، مذهبی، سیاسی و اقتصادی اتفاق می افتد، خبرنگار به عنوان مطالبه گر از مسوول برای مردم پاسخ بخواهد.

فرماندار شهرستان سرخه با بیان اینکه این شغل و حرفه فوق العاده مهم است، در اینکه نقش مردم به عنوان اساس یک حکومت اسلامی پررنگ شود، گفت: تا مادامیکه مطالبه گری توسط شما خبرنگاران وجود نداشته باشد، دستگاه های اجرایی دچار خمودگی و رخوت هستند، ولی این مطالبه گری شما از مسئولان باعث می شود، مردم احساس می کنند در آنچه اتفاق می افتد سهیم اند. بنابراین رسالت شما برای جامعه و مردم بسیار مهم است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار